Hva bare MÅ du ha til babyen i magen?

Har babynest, og risarosa vognpose. Har mye utstyr etter minsten, men blir dette ei jente, trenger vi jenteklær. ;) hvertfall fra 50 og opp til 68. Fra 68 og opp har vi en del etter prinsessen.

Men ønsker meg veldig en ergobaby 360.

Utenom det helt nødvendige ;-)
Selv har jeg visst lenge før jeg ble gravid at jeg SKAL ha babynest fra lilleverden.no. De er så sinnsykt fine. Også skal de begynne å selge hjemmelaget dynetrekk og det må jeg jo ha nå som jeg kan bruke dyne i vogn istede for vinterpose(har to vinterbarn fra før). Også finnes det ikke noe finere en dynetrekk med blondekant øverst-blir litt sånn gammeldags og koselig preg over det :)

Også vil jeg ha newbornseat til tripp trapp stol.

Og vognpynt fra Idas smokkelenker eller lignende selgere.

Ellers er det mye annet jeg også vil ha men det blir mer nødvendige saker. Overnevnt er jo i den slags ikke nødvendig ;-)

Jeg skal også ha babynest fra lilleverden.no :)) det som er babyblått og hvitt med stjerner og blondekant :Heartblue heeelt nydelig :Heartred har sett på det nå i 3 uker, men venter med å bestille til etter OUL :) mtp kjønn :)

Jeg skal også ha babynest fra lilleverden.no :)) det som er babyblått og hvitt med stjerner og blondekant :Heartblue heeelt nydelig :Heartred har sett på det nå i 3 uker, men venter med å bestille til etter OUL :) mtp kjønn :)

Neris babynest har like fine som lilleverden sine. Der kan du få med matchende dynetrekk. Men det skal lilleverden starte med også :-)

Neris babynest har like fine som lilleverden sine. Der kan du få med matchende dynetrekk. Men det skal lilleverden starte med også :)

Så mye fint det var der også :) men jeg er fortsatt helt in løv i det med blåe,store stjerner :Heartred

Har veldig lyst på risarosa vognpose, men synes 3000 er i meste laget da vi allerede har to helt fine vognposer! Ellers har vi vel egentlig det meste fra før, men mindre det er ei lita jente i magen! Kan hende det blir ei ny vogn, men vi får se.
Har og kjempe lyst på! Tok meg ikke råd forrige gang, kanskje jeg skal denne :-)

Har en stokke seng, tror vi skal ta oss råd til en til:-) og kanskje en lander vugge :)

En fin hekle vognpose fra risarosa eller noe lignende, babynest, ergo bæresele eller hva den heter, bilpose, stokke stol med newborn sete og lekegrind! :)

Jo, og så skal jeg ha lekegrind denne gangen. En hvit med en fin kantbeskytter. Hadde ikke hent behovet forrige gang. Men nå tenker jeg at jeg må trå til og hjelpe storebror med div ting når det trengs. Og i tillegg vil det kanskje flyte litt smådeler rundt omkring her så da er det greit å legge/sette fra seg baby på et trygt sted over bakkenivå:)

Gullskatt juli12:)

Det er ikke hull til seler, men det finnes seler man fester i sidene på vogna. Har det i barnehagevogna, en gammel simovogn. Fungerer fint der iallefall!

Jobber selv i barnehage, og liker ikke helt når selene ikke går inn i posen. Da får en jo ikke større barn skikkelig godt gjemt nedi posen på vinteren. De blir liggendes med mye av overkroppen utenfor.

Men men smak og behag:-) går forøvrig an å kjøpe brukt Risa rosa poser og da, så slepper en betale 3000kr:)

Back
Topp