Hva barberer mannfolket?

Mannen er heldigvis ikke så veldig hårete :p han tar i ansiktet, men jeg synes ikke han tar det ofte nok :p heldigvis hårløs på ryggen hvis ikke hadde jeg kommet med voksen :p det lille han har på brystet og magen skal han få ha i fred :P og på beina da selvfølgelig, men vil veldig gjerne at han barberer seg nedentil, der er han ikke flink xD men han er begynt å skjønne nå at han må ta det :p så håper han blir bedre til det når han kommer hjem :p hehe

Skjegget, men ikke alt. Resten lar han være, og det synes jeg er helt greit.

Litt rart da, hvordan det virker som at vi kvinner i mye større grad aksepterer at hår er naturlig, og faktisk synes det blir rart om han tar for mye. Mens omvendt har i hvert fall jeg opplevd med flere at dem ønsker kvinner så hårløse som mulig, foruten på hodet såklart!
Men vi er jo forskjellige såklart! Men sånn generelt så virker det litt sånn på meg..:)

Min har ikke store skjeggveksten, så selv om ikke tar det på 3 uker, så ser det ut som han har ventet 3 dager.

Nedentil tar han når jeg tar mitt - grei kompromiss :)

Barberer seg i ansiktet, det hellige en sjelden gang og leggene om sommeren(!). Jeg hater at han barberer leggene, synes det blir litt for feminint. Men han sykler en del, og det er visst "in" å fjerne håra på leggene. De blir jo så mye lettere av det.. ;p

Han holder skjegg og bart litt nede, har alltid 1-2 ukers skjegg :) kler det best! Ellers ikke no ;)
Mann er mann ;)

Han har ikke hår på ryggen og det er jeg glad for, men litt på bryst og mage syns jeg de skal ha hvis de kan ;)

Min barberer skjegget, og ikke mer. Jeg liker menn med hår på brystet og rundt omkring :-D Synes særlig barberte armhuler på menn er creepy :-P

Jeg vil uansett mye heller at han skal ha myke, fine hår rundt om enn masse stive skjeggstubber på hele kroppen (urk)

Heldigvis bare ansiktet/skjegget. Jeg liker ikke kroppshår, i form av på rygg og bryst, men det har han heldsigvis ikke. Hadde begynt å lure om han hadde begynt å barbere seg andre steder...

Min mann barberer seg i ansiktet og stusser/barberer det hellige ofte. Har ikke hår på mage/rygg, og det under armene får være i fred. Helt supert synes jeg :)

Samme her :)

Her har vi vilt hår og helskjegg, litt hår på magen, full vekst under armene og i skrittet.
Har ikke noe problem med det! :)
Elsker skjegget hans ;)
Men han barberer vekk småhårene over skjegget sitt :p

Min barberer ansiktet og en sjelden gang nedentil. Han har generelt ganske lite hår på kroppen, og det lille han har på kassa syns jeg er helt greit at får være der :)

Tar ansiktet og håret (det lille han har). Har lite hår på brystet og det beholder han - gjør meg ingenting - er bare flott. Synes han tar skjegget litt for sjeldent - kan godt gå 3-4 uker mellom hver gang til tross for litt klaging fra meg over at det stikker og er ubehagelig å kysse han når det stikker sånn. Han barberer det mest når han skal på noe spesielt f.eks på jobben som dørvakt hver 3je helg eller på noe treningsrelatert hvor de bør se litt representable ut.

Back
Topp