Hva barberer mannfolket?

Jeg liker ikke hårete menn.. Husker jeg var utrolig forelsket i en mann for mange år siden, så tok han av se til bar overkropp og hele ryggen var full av hår. Mer så jeg ikke til han :p
Min kjære har ikke så mye hår, men barberer seg kanskje 1 gang i uka i ansiktet. Han kunne vel ha spart i flere år før han fikk skikkelig skjegg :p Hihi

Last edited:
Barberer i ansiktet, og en gang i blant nedentil, men vil ikke barbere rygg, bryst, underarmer. Kunne ønske han tok litt på rygg og bryst da.. :P

Han har så lite hårvekst at han sjelden trenger å barbere seg noen plasser.
Han drar over kinnene en gang i uka, that's it. :p

Eksen min barberte armhulene også, husker jeg syntes det var helt snålt hver gang han strakte seg. :p
Han har gjort det siden jeg fortalte at jeg svettet mye mer og luktet svette så fort jeg hadde litt hår under armene - tror han også har merket den effekten siden han har fortsatt med det. Synes det er helt greit. Kan fint være litt hår da. Masse langt hår ser synes jeg ikke er fint, kan i det minste klippes litt

Ansikt og nedentil :) har heldigvis ikke hår på ryggen . Ellers hadde nok det blitt fjerna :p lite hår på mage og bryst , så det er der :)

Tar ansiktet innimellom ikke mye hårvekst og det i fjeset er faktisk fint fordelt

Min mann barberer seg i ansiktet og stusser/barberer det hellige ofte. Har ikke hår på mage/rygg, og det under armene får være i fred. Helt supert synes jeg :)
Samme med mannen her :) min tar hodet også, sa det er begynt å bli tynt.

Her er det ansiktet en gang innimellom? Ellers er det lite som barberes! Liker litt skjegg jeg, og ellers på kroppen(mage og rygg) har han ikke så mye hår :)

Ansiktet innimellom også tar vi håret hans med maskin. Datteren vår synes sjekket hans er fint og skal kose det hele tiden. Hehe.

Min barberer ansiktet hver dag (jobber i Forsvaret så han er alltid "proper")
Stusser bryst, under armene og nedentil. Er dog ikke ofte nedentil, må stadig minne han på at det gåååår an å stusse tissehåret sitt så jeg finner fram ;) er ikke så ille, men jeg syntes ikke det er fint med mer busk enn tiss for å si det sånn.

Bare ansiktet heldigvis. Hadde han hatt på ryggen hadde vi nok vokset det vekk, men på brystkassen er sexy :-)

Han barberer nakken, og tar skjegget en sjelden gang. Jeg er glad han tar nakken, men hater når han glattbarberer seg i ansiktet. Liker skjeggemenn ;)

Kun ansiktet.
Barberer det hver dag. En periode barberte han ansiktet mårra og kveld (da e ikke likte å bli stukket kvær gang vi kyssa ;) ) Han lar skjegget vokse når han er syk, så da han va syk i 1 mnd i jula tok han skjegget de få dagene han va i form til det.

Da vi ble sammen barberte han ansiktet, brystkassa, magen, armhulen og nedentil.
Idag har han skjegg og barberer seg kun nedentil. skulle ønske han tok skjegget, han er så mye kjekkere uten! Jeg syns ikke menn trenger å barbere brystkassa og magen :)

Skjegg og nesehår :p og håret på hodet :p
Jeg hadde ikke likt om han tok vekk brysthår og under armene... For femi for min smak ;)

Back
Topp