Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så artig skrevetHer bør han barbere ansiktet hver dag - han er enig i det. Men er for sløv. Det ser ut som om ballene hans er oftere nybarbert enn ansiktetmagen er også alltid så godt som hårfri. armhulene barberes og øverst på brystet (det som kan stikke opp av skjorte som har et par knapper åpne. Ryggen derimot - der når han ikke selv. Heller hårfri rygg enn hva som helst annet synes jeg. Men neida...Ute av syne, ute av sinn liksom
han er skikkelig sløv med nakken og øra også fysj!! Han er i grunnen en veldig hårete mann, og kan jo ingenting for det. Men å prioritere magen framfor rygg og ører? Nei det skjønner jeg ikke
Her bør han barbere ansiktet hver dag - han er enig i det. Men er for sløv. Det ser ut som om ballene hans er oftere nybarbert enn ansiktetmagen er også alltid så godt som hårfri. armhulene barberes og øverst på brystet (det som kan stikke opp av skjorte som har et par knapper åpne. Ryggen derimot - der når han ikke selv. Heller hårfri rygg enn hva som helst annet synes jeg. Men neida...Ute av syne, ute av sinn liksom
han er skikkelig sløv med nakken og øra også fysj!! Han er i grunnen en veldig hårete mann, og kan jo ingenting for det. Men å prioritere magen framfor rygg og ører? Nei det skjønner jeg ikke
Her bør han barbere ansiktet hver dag - han er enig i det. Men er for sløv. Det ser ut som om ballene hans er oftere nybarbert enn ansiktetmagen er også alltid så godt som hårfri. armhulene barberes og øverst på brystet (det som kan stikke opp av skjorte som har et par knapper åpne). Ryggen derimot - der når han ikke selv. Heller hårfri rygg enn hva som helst annet synes jeg. Men neida...Ute av syne, ute av sinn liksom