Hva barberer mannfolket?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Ja...hvilket hår barberer mennene deres vekk?

Kun ansiktshår akkurat nå. Tok også skallen før. :p

Kun skjegget, og nå i det siste brystet og ryggen. Likte det sånn som det var, jeg... Men han vil gjerne bli kvitt håret på ryggen permanent.

Skjegget.... Men ikke hver dag... Men litt oftere nå enn før for ser lillemor blir irritert i huden om ikke når han koser ho ;)

Her bør han barbere ansiktet hver dag - han er enig i det. Men er for sløv. Det ser ut som om ballene hans er oftere nybarbert enn ansiktet :rolleyes: magen er også alltid så godt som hårfri. armhulene barberes og øverst på brystet (det som kan stikke opp av skjorte som har et par knapper åpne). Ryggen derimot - der når han ikke selv. Heller hårfri rygg enn hva som helst annet synes jeg. Men neida...Ute av syne, ute av sinn liksom :rolleyes: han er skikkelig sløv med nakken og øra også fysj!! Han er i grunnen en veldig hårete mann, og kan jo ingenting for det. Men å prioritere magen framfor rygg og ører? Nei det skjønner jeg ikke

Last edited:
Ganske mye egentlig. Men han gjør forskjell med høvel og maskin.
Høvel i ansiktet, det hellige og det lille på ryggen.
Maskin under armene og brystet/magen.
Jeg er veldig fornøyd :D

Her bør han barbere ansiktet hver dag - han er enig i det. Men er for sløv. Det ser ut som om ballene hans er oftere nybarbert enn ansiktet :rolleyes: magen er også alltid så godt som hårfri. armhulene barberes og øverst på brystet (det som kan stikke opp av skjorte som har et par knapper åpne. Ryggen derimot - der når han ikke selv. Heller hårfri rygg enn hva som helst annet synes jeg. Men neida...Ute av syne, ute av sinn liksom :rolleyes: han er skikkelig sløv med nakken og øra også fysj!! Han er i grunnen en veldig hårete mann, og kan jo ingenting for det. Men å prioritere magen framfor rygg og ører? Nei det skjønner jeg ikke
Så artig skrevet:D

Her bør han barbere ansiktet hver dag - han er enig i det. Men er for sløv. Det ser ut som om ballene hans er oftere nybarbert enn ansiktet :rolleyes: magen er også alltid så godt som hårfri. armhulene barberes og øverst på brystet (det som kan stikke opp av skjorte som har et par knapper åpne. Ryggen derimot - der når han ikke selv. Heller hårfri rygg enn hva som helst annet synes jeg. Men neida...Ute av syne, ute av sinn liksom :rolleyes: han er skikkelig sløv med nakken og øra også fysj!! Han er i grunnen en veldig hårete mann, og kan jo ingenting for det. Men å prioritere magen framfor rygg og ører? Nei det skjønner jeg ikke

Heilt enig med deg ;) må jo se ekstra bra ut med hår på ryggen når alt anna er borte ;)

Altfor lite! Han tar ansiktet av og til, men aldri helt glatt. Og så tar han det aller helligste en sjelden gang, men bare for min skyld.

Hele pakken! Liker ikke hårete mannfolk:p eneste jeg synes er pent er litt "skjegg".

* Han tar ansiktet et par ganger i uka.
* Barberer håret med maskin.
* Tar brystet en gang i blant.
* Har tatt det helligste igjen nå, etter en pause på 1 år eller mer.

Ryggen og ørene har han heldigvis ikke behov for å ta.

Mannen er jo så og si hårløs fra haka og ned til.... :p

Men han tar skjegget når han føler for det, og lengre nede ved spesielle anledninger. Var oftere før :D :p

Da vi ble sammen var han glattbarbert i ansiktet, ig han barberte skyldre og øvre deler av ryggen og utstyret.

Noe av det minst attraktive jeg vet om er barberte menn, så nå barberer han seg en gang i uka i ansiktet men det er ikke glattbarbert. Han barberer nakkehårene men ikke skuldre og rygg (en ting er at jeg liker hår, men fy så udeilig det er å skulle stryke ham over ryggen både til vanlig og under akten og kjenne skrrrrrrrrrratsj stikkestikkestikk) og han barberer litt nedentil men ikke alt (han liker å ha det frisert, jeg liker ikke når han gjør det så vi har kommet til et kompromiss, men helt ærlig mister jeg lysten når jeg merker at det er deler som er hårløst).

Såeh.. jeg er ikke i mål med hulemannen min enda men det kommer seg :P

Min mann barberer seg i ansiktet og stusser/barberer det hellige ofte. Har ikke hår på mage/rygg, og det under armene får være i fred. Helt supert synes jeg :)

Han barberer seg litt i ansiktet, sjeldent han tar alt. Og nedentil. :)
Ryggen og sånt har han ikke har på.

Her bør han barbere ansiktet hver dag - han er enig i det. Men er for sløv. Det ser ut som om ballene hans er oftere nybarbert enn ansiktet :rolleyes: magen er også alltid så godt som hårfri. armhulene barberes og øverst på brystet (det som kan stikke opp av skjorte som har et par knapper åpne). Ryggen derimot - der når han ikke selv. Heller hårfri rygg enn hva som helst annet synes jeg. Men neida...Ute av syne, ute av sinn liksom :rolleyes: han er skikkelig sløv med nakken og øra også fysj!! Han er i grunnen en veldig hårete mann, og kan jo ingenting for det. Men å prioritere magen framfor rygg og ører? Nei det skjønner jeg ikke

Eksen min barberte armhulene også, husker jeg syntes det var helt snålt hver gang han strakte seg. :p

Ansikt: ja, et par ganger i uka, med høvel
Mage/rygg: nei
Nedentil: stusser/klipper det med hårmaskin
Armene: nei
Nakkehår: ja, med barbermaskin/hårmaskin

Jeg er fornøyd :)

Her har mannen altid ei vekesskjegg,men de e ok,for han ser ut som ei barnerompe uten :P han stusser hårene nedentil når dei blir for lange..ha he ikkje so mykje med brøsthår og en liten veiviser og ingen hår på ryggen (å takk gud for de) so de får stå i fred :)

Back
Topp