Hva anbefaler dere..

Maag8

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Jeg har sett mange handler på ebay, ting som f.eks karusell, vognpynt, uro til sprinkelseng ogsånt. Har selv bestillt meg litt av det på ebay nå.. (Kjøper ikke ting baby kan ha i munn).

Er det noen av dere som har noen smarte kjøp som dere vil dele? :D

Jeg har bestilt wallstickers og pynt til frøkna i magen der. Ellers har jeg handlet en del sommerkjoler til meg selv der i fjor (vær nøye på str, noe er veldig smått selv om det er onesice pga at mye er fra asia). Kjøpte også mobildeksler. Har hvert fornøyd med tingene jeg har fått, hele og pene. Det eneste er om man ikke er nøye nok på str på klær. Jeg solgte videre den kjolen jeg kjøpte i onesice, fikk den så vidt på kroppen og den var en maxi sommerkjole.... Var en gang jeg ikke fikk varen, da sendte jeg mail til selger og fikk pengene tilbake.

Kjøpte et kjempesøtt teppe i lyseblått og hvitt samt tre små bilder til å ha på babyrommet. Lite intr i å betale over 1000kr for et teppe jeg syntes var fint her hjemme.

Har ellers kjøpt både solbriller og div småting til meg selv tidligere. Aldri vært noe problemer og varene kommer kjapt, men glemmer tollgrensen innimellom og det er litt irriterende ;)

Back
Topp