Hva abonnerer du på? (Underholdning)

Jeg har HBO og Spotify (har Viaplay og Amazon prime, hvis det er en bra serie/film der), samboeren har Netflix, tv2 Sumo og Dplay.

Har netflix, hbo, viaplay og bruker pappas sumo.

Har spotify også pluss jeg abb på wow også.

Usikker på hva det blir i mnd jeg :p Men blir vel rundt 5-600 kr i mnd tenker jeg.

Har ikke tvkanaler, de sa vi opp for noen år siden.

Netflix, Viaplay, SF Film og Spotify. Netflix og Viaplay er til meg som er hjemme med baby (har sovebaby så blir litt kjedelig til tider :p ) og følger med på enkelte serier ser, SF Film til ungene og samboeren må ha Spotify på jobb og når han kjører bil.
Vi har Canal Digital gjennom borettslaget, men vanlig tv blir veldig lite brukt hos oss. Vi ønsker å se det vi vil når det passer oss, og er veldig dårlige til å huske at vi kan sette på opptak så da er disse strømmetjenestene geniale.
Aner ikke hva det blir i mnd, alt trekkes automatisk så har ikke satt meg ned å regna på det. Men rundt 400?

Vi har Hbo, netflix, tv2 sumo, viaplay, Spotify, VG+, lokalavis, rikstv, medlem i bokklubben barn, krimklubben, Hobbyklubben, krimklubben, goboken fakta, lunch, jakt, jeger, storytel.. Vi bruker alle så har ikke tenkt på å si opp noe..

Netflix, HBO, Spotify.

Storytel har jeg i perioder. Syns det er litt for dyrt i forhold til hvor mye jeg bruker det.

Netflix, HBO og Spotify

Mannen betaler for Netflix og HBO + kjøper nye filmer på iTunes når de kommer ut og vi vil se de. Han har Amazon Prime også.

Jeg har Spotify familie, Viaplay og Hayu.

Bonussønnen har PS4 greier han betaler på en gang i året. Men det er kun hans

Minstemann på 1 år har ingenting akkurat nå.

Netflix, sumo og viaplay akkurat nå.
Men det varierer etter hva som er i sesong. Bytter foreksempel ut viaplay når handmaids tale er på HBO. Og om jeg får veldig lyst til se noe, så tar jeg en mnd med det.
Har forøvrig ikke TV kanaler.
Netflix deler jeg med fler, så den står, og sumo bruker broren min, så den også står fast.

Netflix og hbo felles.
Jeg har audible (lydbøker) og støtter en kunstner på patreon (5$ i måneden).
Sambo har WoW og Spotify. Litt usikker på om han har sumo fortsatt, tror ikke det, men det går av hans private budsjett, så opp til han (vi har blandingsøkonomi, noe felles og noe delt).

Tror det er alt. Har ett prøveabonnement på skillshare, men tror ikke jeg blir å fortsette det. Ingen tvkanaler eller aviser.

støtter en kunstner på patreon (5$ i måneden)
Oi, glemte Patreon, der går det 15 USD i måneden også. Støtter LevelUp Norge og et nettmagasin som heter Blizzard Watch.

Dplay, Sumo (full pakke), viaplay, Netflix og Spotify. Har noe greier på ps4 også men det er det mannen som styrer

Back
Topp