Hva abonnerer du på? (Underholdning)

HildeFraNordSør

Forumet er livet
August 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sensommerskattene 2023
Vi har hatt en gjennomgang av TV-strømmetjenestene vi har her hjemme. Vi hadde Netflix (1), HBO (2) og Viaplay (3), men så startet jeg opp Dplay (4) for å se The Big Bang Theory, og så er det tre nye serier (Cardinal Row, Good Omens og The Boys) på Amazon Prime (5) som jeg har lyst til å se... Så nå har vi sagt opp Netflix og HBO, Dplay forsvinner når vi har sett de 27 siste episodene med TBBT, og så venter vi med å starte Amazon til etter dette.

Men så kom jeg på at vi har familieabonnement på Spotify (6) også, og Storytel (7). Jeg abonnerer på Foreldre & Barn (8), han abonnerer på Nemi (9), Pondus (10), Lunch (11) og Make (12). Vi har begge abonnement på World of Warcraft (13 og 14) og han har abonnement på Xbox (15)... Alt i alt blir det jo faktisk helt vilt mye! Og som faste utgifter da...

--- x --- x --- x --- x --- x ---

Hva abonnerer du på? Og hvor dyrt blir det egentlig pr måned? Blir du inspirert til å kutte ut noe?

Vi hr diverse tvkanalpakker, jeg vet ikke helt hva engang, mannen styrer det. Eller, det var noe lukk og miks-kanalløsning nå ter at vi fikk... var det get?

I tillegg netflix og viplay og en til tror jeg, donald til guttungen (og mannen) og pondus til mannen (begynte med et abb i julegave som bre fornyes år etter år) Og lokal-avisa og lokal-lokal-avisa. (sistnevnte kommer vel en gang uka nå, det var to før) Mannen startet opp spotifyabb forrige mnd, så det begynner vel snart å løpe kostnader på også. Snakket om å oppgradere det til familieabb og la flere av oss høre musikk på det da. Noen bokklubber fordelt over ungene, men vi voksne er vel endelig utmeldt av at det nå.

Kunne sikket hatt en opprydding, men alt brukes/leses så jeg synes egentlig det er ganske greit.

Netflix og Tv2 Sumo av strømmetjenester, musinktjenesten Tidal, lokalavisa på nett.

Jeg får Foreldre & barn i posten (skal si det opp) og mannen abonnerer på et hageblad, Pondus og Donald til ungene.

Vi har Netflix og Viaplay, samboer Spotify og det er vel det :p guttungen er medlem av noen bokklubber, men kjøper ikke alle pakker, bare noen få.

Netflix, Dplay og Spotify. Har tidligere hatt Sumo, Viaplay og Amazon Prime. Snuppen er med i Goboken og Mummiklubben.

Har aldri laget den oversikten, men tror det er
Spotify (familieabonnement), Netflix og Viaplay. Har RiksTV med HBO inkludert. Tv2 Sumo med fotball og C-more.

Av ting som kommer i posten er det Magasinet Altså, Morgenbladet og Josimar.
Det som kan sies opp er vel i bunn og grunn Viaplay.

Netflix har vi hele tiden (pakke nr 2 eller noe), Spotify Premium har vi litt av og på (kanskje 9 av 12 mnd i året), mannen har årspass på PS4, HBO har vi inkludert i Altibox-pakken vår og Viaplay kjøpes 1-2 mnd i året bare.

Spotify, har sagt opp alt annet. Fikk et bra tilbud på Dagbladet + så har betalt 99 for ett år med det også

Jeg har netflix, hbo og spotify, alt blir brukt jevnlig. Samboeren har sumo (fotball) og tidal (eller hva det no heter, gratis via canal digital). Har og grunnpakke hos canal digital.

Vi har hatt en gjennomgang av TV-strømmetjenestene vi har her hjemme. Vi hadde Netflix (1), HBO (2) og Viaplay (3), men så startet jeg opp Dplay (4) for å se The Big Bang Theory, og så er det tre nye serier (Cardinal Row, Good Omens og The Boys) på Amazon Prime (5) som jeg har lyst til å se... Så nå har vi sagt opp Netflix og HBO, Dplay forsvinner når vi har sett de 27 siste episodene med TBBT, og så venter vi med å starte Amazon til etter dette.

Men så kom jeg på at vi har familieabonnement på Spotify (6) også, og Storytel (7). Jeg abonnerer på Foreldre & Barn (8), han abonnerer på Nemi (9), Pondus (10), Lunch (11) og Make (12). Vi har begge abonnement på World of Warcraft (13 og 14) og han har abonnement på Xbox (15)... Alt i alt blir det jo faktisk helt vilt mye! Og som faste utgifter da...

--- x --- x --- x --- x --- x ---

Hva abonnerer du på? Og hvor dyrt blir det egentlig pr måned? Blir du inspirert til å kutte ut noe?

Jøss det var ikke rett lite nei:) kan forstå dere sparer penger ved å kutte ut litt da;-)

Vi har nettflix og en goboken til jenta og thats it;-)

Vi har Amazon prime. Og så lurer jeg på å skaffe enten fabel eller storytel (evt amazon sin strømmetjeneste for bøker

Vi har Netflix, Storytel og Fabel, skal fixe Spotify familie også.
Det er ganske mye penger :p men vi bruker lydbok-appene så mye! synes derfor det er innafor

Strømmetjenester bytter vi på, akkurat nå har vi hbo. Har endel vi ser der nå, men bytter nok til Netflix snart. Viaplay og Amazon har vi hatt litt sjeldnere, men hender vi er innom der og. Har sumo noen måneder ila året pga fotball, det styrer samboer. TV-kanalpakke må vi ha via canal digital pga sameie, men nå flytter vi til enebolig og blir nok å kun ha strømmetjenester. Vi liker å bytte på for å ha et forhold til hvem vi abonnerer på, slik at ikke abonnenter blir løpende.

Samboer har Spotify. Nettopp avslutter fabel, jeg har hatt Storytel tidligere, men ikke nå. Av blader har vi Aftenposten innsikt, fagforeningsblader (2 ulike) og et blad som kommer med fanklubb til en fotballklubb.

Back
Topp