Vi har hatt en gjennomgang av TV-strømmetjenestene vi har her hjemme. Vi hadde Netflix (1), HBO (2) og Viaplay (3), men så startet jeg opp Dplay (4) for å se The Big Bang Theory, og så er det tre nye serier (Cardinal Row, Good Omens og The Boys) på Amazon Prime (5) som jeg har lyst til å se... Så nå har vi sagt opp Netflix og HBO, Dplay forsvinner når vi har sett de 27 siste episodene med TBBT, og så venter vi med å starte Amazon til etter dette.
Men så kom jeg på at vi har familieabonnement på Spotify (6) også, og Storytel (7). Jeg abonnerer på Foreldre & Barn (8), han abonnerer på Nemi (9), Pondus (10), Lunch (11) og Make (12). Vi har begge abonnement på World of Warcraft (13 og 14) og han har abonnement på Xbox (15)... Alt i alt blir det jo faktisk helt vilt mye! Og som faste utgifter da...
--- x --- x --- x --- x --- x ---
Hva abonnerer du på? Og hvor dyrt blir det egentlig pr måned? Blir du inspirert til å kutte ut noe?
Men så kom jeg på at vi har familieabonnement på Spotify (6) også, og Storytel (7). Jeg abonnerer på Foreldre & Barn (8), han abonnerer på Nemi (9), Pondus (10), Lunch (11) og Make (12). Vi har begge abonnement på World of Warcraft (13 og 14) og han har abonnement på Xbox (15)... Alt i alt blir det jo faktisk helt vilt mye! Og som faste utgifter da...
--- x --- x --- x --- x --- x ---
Hva abonnerer du på? Og hvor dyrt blir det egentlig pr måned? Blir du inspirert til å kutte ut noe?