Hva ønsker du deg til jul?

Det jeg kommer på at jeg ønsker meg er:

- Bake it easy kakeform
- Apple TV
- Lydplanke
- Div fra Rosendahl

Ellers er det mye jeg kunne tenke meg, men er alt for dyrt til å få i gave.

Tusjer (ecoline brushpens sett)
Sølv ringer
Modifisering av øreflipper (sy igjen utvida hull i ørene)
Bunadsølje, skjorte og sjalfeste (nordlandsbunad)
Gjennbrukbare sugerør
KAOS hipster organizer + vognfester.
Såper.
Saft.

Royal Copenhagen Riflet juleservise
Harry Potter nr 3 i illustrert versjon og selvsagt nummer 4!

Alt annet jeg ønsker meg går som regel på egenutvikling, og er litt vanskelig for familie å gjøre noe med. Spesielt siden jeg har en tendens til å bli sint og skulle klare meg selv.

Deler til julemorgen servise fra Rosendal som jeg samler på
Julekokeboken fra Ida Gran Jansen
Ullundertøy
Rettetang

Også hadde jeg satt pris på en spire i magen, det er egentlig alt jeg trenger i år:Heartred

Ny blender
Undertøy
Elektrisk tannbørste
Mummiskåler
Lommebok
Parfyme

Ønsker meg bose øreplugger og abonnement på audible (engelske lydbøker), og blir også veldig glad for gavekort hos amazon, ellers kommer jeg ikke på noe :)

Earpods
Penger til randonneeutstyr
Mummikopper
La sportiva fjellsko
Kay Bojesen lovebirds
Moccamaster
Penger til lydplanke

Ulvang genser
kari tara fleece
Johaug tynn ullgenser
2xu tights
nye løpesko
luktelys fra volupspa eller nordisk (skog/regn/dis osv)
Mari mekko prikkete tallerken
fine og varme luer og skjerf
nytt "luksuseriøst" sengeteppe i velour til dobbelsenga
nytt sengetøy i bomullssateng
gaveboks fra Rituals (Sakura eller karma)
GAvekort på kremmerhuset .kitchn osv
Champagne eller god årgangs-rødvin

Har litt lyst på en Le Cruiset (?) gryte, sånn stor god en. Siklet lenge på en. På samme tid ønsker jeg meg penger til tatovering også :p

Kommer bare på ting til babyen :p av typen ønsker jeg ny jakke, da gravidmagen i vinter vil sette begrensninger på klærne jeg har fra før :p
Jeg fikk beskjed om at det var ikke innafor å ønske meg julegaver til babyen :hilarious::banghead: Også jeg som hadde tenkt å utnytte muligheten til å fylle opp under treet med søte tøybleier og bæretøy :rolleyes:

Jeg fikk beskjed om at det var ikke innafor å ønske meg julegaver til babyen :hilarious::banghead: Også jeg som hadde tenkt å utnytte muligheten til å fylle opp under treet med søte tøybleier og bæretøy :rolleyes:
Husker jeg ga broren min babyklær i bursdagsgave, noen måneder før de fikk baby. Det ble godt tatt imot der, men skjønner at gaver til baby kanskje bør ventes med til babyen faktisk er der :hilarious:

Fra hvem? Vi ønska oss masse til eldste med termin i februar. Og fikk heldigvis en del av det :D gull å få ting man trenger, synes nå jeg :)

Fra hvem? Vi ønska oss masse til eldste med termin i februar. Og fikk heldigvis en del av det :D gull å få ting man trenger, synes nå jeg :)
Jeg syns også det. Men da ble det til at de isåfall ville kjøpe gave til den ufødte babyen i tillegg til meg, og jeg vil ikke bidra til mer pengepress før jul så babytingene får vi skaffe selv :p

Back
Topp