Hva ønsker du deg til jul?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Det evige spørsmålet på denne tiden av året, hva ønsker du deg til jul?

For å være helt ærlig, det eneste jeg kommer på er Lego :P

Opplevelser :Heartred

Trådløse øreplugger til trening, treningsthights, gavekort på lokal undertøysbutikk, nye illustrerte Harry Potter boka, gavekort på Ikea.

Det som står på lista nå er blant annet:
Nemi-bøker
Disney klassikere samleboks
Servise
Kjevle med mønster
Hilda og Trollet (tegneserie)
Ulvang-genser
Trillekoffert
Rutetid 3 og 4 (tegneserie)
Brettspill
Harry Potter samleboks på engelsk
Mammahjertet i sølv med ekstra lite hjerte
Loungefly sekk/veske

Skinn jakke
Ullundertøy
Klær
Penger
Sengetøy
God honning
Flybilletter til Bergen
Ullsokker
Gavekort på butikker så jeg kan kjøpe noe ny pynt

Ny mobil
Felleski
Rulleski
Fjellski
Ullgenser
Arbeidssko med demping

Er ikke mye jeg ønsker meg. Smykke med bokstavene til alle barna + mann kanskje. Penger til reise for hele familien. Konsert. Barnevakt :) jo, og kanskje en sånn treningsklokke av en slag!

Et lite glass rødvin og gavekort på sydentur til påsken :-) Nye klær (kroppen har kanskje begynt å finne formen igjen) og sikkert mye rart til huset da vi er ganske nyinnflyttet. Baby ønsker seg masse, alt fra babygym til klær og leker :D

Kommer bare på ting til babyen :p av typen ønsker jeg ny jakke, da gravidmagen i vinter vil sette begrensninger på klærne jeg har fra før :p

En problemfri tilværelse.. En leilighet som magisk vis blir helt i orden og solgt så vi kan flytte..

Ulvang-genser eller den tilsvarende fra Devold, i rosalilla-ish farge. Eller en annen i samme form og kvalitet.
Trolig noen deler til juleserviset men vi fikk veldig mye i fjor så må få oversikt
Øredobber og smykker
Ellinors modige valg, fjerde bok i serien om Winther-familien og evt nr 5 om den kommer ut før jul.

Jeg ønsker også å bli ferdig med fordikringssaken fra sist jul og derved gjort ferdig fiksing av vannskade på eldstemann sitt rom.
Og at vi klarer å lage nytt rom til mellomste før jul sånn at yngste flytter ut av vårt.

Wongraven champagne
Krug champagne (får ofte bobler av sambo, og nå vil jeg teste noe nytt, men er oftest til bursdag)
Sykkel(til transportbruk i nabolaget)
Innendørs treningssykkel
Møbler
Maling
Håndverkere

Gavekort som kan brukes på deler av det over, da det er dyre ting.

Listen får nok mange ting til.

Back
Topp