Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg ønsker meg veeldig en sånn kjøkkensak som jeg har sett at min mor har.. Den kutter løk opp i små biter, og virker helt genial, bortsett fra at den er umulig å finne...Mamma2012 skrev:
Ellers: filmkamera til å forevige gullet som snart kommer, iPhone, litt nye møbler...
Jeg ønsker meg veeldig en sånn kjøkkensak som jeg har sett at min mor har.. Den kutter løk opp i små biter, og virker helt genial, bortsett fra at den er umulig å finne...Mamma2012 skrev:
Ellers: filmkamera til å forevige gullet som snart kommer, iPhone, litt nye møbler...
Rebecca85 skrev:
Kjøp løkkutteren til tupperware eller hva det heterhar en sånn selv og den er genial, bare vrir på lokket så er løken i perfekte små biter.
Klarer visst ikke å legge ut bilde.
Men av mannen min ønsker jeg meg Christian Louboutin sko. Ett par klassiske sorte. Og jeg vet at jeg har vært snill jente i år :)
http://thedailypump.com/victoria-looking-posh-christian-louboutin-heels/