hva ønsker DU deg til jul? :D

verteline

Elsker forumet
ja.. hva ønsker duu deg? :)

Nye duker og gardiner... :P

Og ny vinterjakke!

Ellers har jeg alt jeg trenger :)

Symaskin... og så noe så kjedelig som gavekort. Jeg elsker gavekort!

Å vinne MYE på Lotto!

trur stadigvekk jeg forandrer den lista mi men det jeg ønsker meg nå er:

sokker
raggsokker
¨stekepanne
strikka genser
penger eller billetter så jeg kan reise til bergen igjen
votter

Jeg ønsker meg veeldig en sånn kjøkkensak som jeg har sett at min mor har.. Den kutter løk opp i små biter, og virker helt genial, bortsett fra at den er umulig å finne...
Ellers: filmkamera til å forevige gullet som snart kommer, iPhone, litt nye møbler...

Mamma2012 skrev:
Jeg ønsker meg veeldig en sånn kjøkkensak som jeg har sett at min mor har.. Den kutter løk opp i små biter, og virker helt genial, bortsett fra at den er umulig å finne...
Ellers: filmkamera til å forevige gullet som snart kommer, iPhone, litt nye møbler...

Kjøp løkkutteren til tupperware eller hva det heter har en sånn selv og den er genial, bare vrir på lokket så er løken i perfekte små biter.

Ønsker meg:

Macbook pro

Veske

Klær

Bergans kåpe (ull)

Får nok ingen av delene siden mannen kjøper helt ny bil til meg, kone bil.

Mamma2012 skrev:

Hvis det er sånn jeg tror,selges den her:

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=163471677

egentlig bare penger, så jeg kan legge i å få meg en egen tv...

egentlig bare penger, så jeg kan legge i å få meg en egen tv...

Rebecca85 skrev:

Mamma2012 skrev:

Kjøp løkkutteren til tupperware eller hva det heter har en sånn selv og den er genial, bare vrir på lokket så er løken i perfekte små biter.

Mini chef'n = Løk kutteren som man vrir lokket på, eller herb chopperen som man bare drar i ei snor. Gull verdt begge to! :)

Hva ønsker jeg meg IKKE meg?
Syns ønskelista mi er milelang.

Jeg tror nok jeg må ønske meg en del penger, putte på BSU-en da.
Jeg trenger også regntøy, og en ordentlig vinterbukse.
Nye støvler, noen gode ordentlige noen.
En del ting til kjøkkenet, som fruktkniver, oppvasktuer/kjøkkenhåndklær, flere auser osv (sånt gidder vi aldri å kjøpe, fordi vi kan ikke prioritere det siden det ikke er helt nødvendig, bare kjekt å ha)

Men sånn for moro skyld så ønsker jeg meg:
Kompaktkamera (jeg har bare digital speilrefleks, og det er noen år gammelt. Vil ha et lite et).
Fotoprinter
Gavekort på scrappebutikker
Harry Potter-filmene på DVD
Greys Anatomy sesong 7

Og generelt ønsker jeg meg masse mer.
Lester, ansiktsmasker, smykker/øredobber/armbånd, ny parfyme, og så viiidere.

Jeg ønsker meg Iphone ;)

ønsker meg regntøy, flanell pysj og englebarn-gutt.. aner ikke hva anna, eller jo, ønsker meg ull undertøy å da, men etter det så vet jeg ikke..

En stor innelykt!
Og massevis av kubbelys
og stekepanne hvor jeg kan ta av håndtaket :)

Å vinne i lotto. :P

Sånn mer realistisk og oppnåelig, så ønsker jeg meg diverse seriebokser, klær/gavekort på klær, ny parfyme og noen nye duker. Jeg er så dårlig på å kjøpe pynteting til meg selv, så jeg pleier å bli glad for å få sånt i gave. :P

Back
Topp