Hva ønsker de 'små' seg til jul?

Det kommer stadig spørsmål fra familie nå om hva Frøkna her ønsker seg til jul. Jeg synes at hun har 'alt', og dermed vanskelig å gi et svar. Alltid fint med klær men kan ikke ønske det av alle :nailbiting:
 
Det kommer stadig spørsmål fra familie nå om hva Frøkna her ønsker seg til jul. Jeg synes at hun har 'alt', og dermed vanskelig å gi et svar. Alltid fint med klær men kan ikke ønske det av alle :nailbiting:
Hva med klær, sekk, matboks osv om hun skal starte i barnehagen
 
Til 2 åringen: leketattoo, forkle, tøfler, sko, Treklosser, penger til ny runde på svømming, badedrakt, joggedress, aktivitetsbøker med tall eller bokstaver, rattkjelke, pulverheksa bøkene, Sykkelhjelm, bilsete, truser, strømpebukser i ull, tynne ullsokker
Til 1 åringen: Camelbak drikkeflaske, penger til svømming, togbane, joggedress, tights, sko og tøfler(kommer tilbake til størrelse nærmere jul)
 
Ting til barnehagestart. Barnehagesekk, drikkeflaske.. tøffler.. Vindtette votter, regntette votter. Ulldress, ullbukse, ullsokker. :) Leker - dublo - gåvogn :)
 
Her ønsker vi oss (foreløpig) ullklær, klær generelt, ting til barnehagestart, togbane, eventyrbøker, videre babysvømming:)
 
Strever litt med det samme da vi har en god del (les: masse ;) ) leker etter eldstemann... Men duplo er jo fint, og fisherprice bilgarasje/bondegård eller liknende. Og så babyakebrett :) enkle puslespill og bøker :) selvfølgelig klær :) sko :)

Tenker dere fremover mot sommeren når dere ønsker? De har jo jul og bursdag nesten på likt...
 
Takk for tips! Vi har mye etter 3 eldre søsken og vi har arvet mye så lista mi blir sånn nå: akebrett.vindtette votter.bhg sekk.badeleker.regndress I str 92. Div klær.
 
Her får han ønske seg ullklær, dress, matboks, kommer egentlig ikke på noe mer :p
 
Ullklær, regnsett, klær, bøker, bilgarasje, boblejakke og klær generelt
 
Noen som har kommet på noen fler smarte ønsker nå som vi nærmer oss enda mer til jul? :)
Her står vi helt fast!
 
Puttekasse, barnehagesekk (selvom ho ikke begynner før i august), sprinkelsengdyne + sengetøy, klær i str 74 og oppover, bæremeis, dukkevogn (ho elsker dukker allerede), regntøy, nattlampe til rommet hennes, ronse :)
 
Oi
Har faktisk ikke tenkt på det, men satser på at han får mye fint :)
 
Her ønsker jeg til han: klær, puttekasse i tre fra Brio og sånn slå sak med hammer fra Brio :)
 
Back
Topp