Husmorstreik!

Mulig det hadde gått dårlig med sortering av klær før vask, men jeg er sær på det, så klærne hadde blitt reine uansett ;)

Men jeg måtte vel ha spist maten som ble laget, og pølser, grøt og mat av svin er det verste jeg vet, så da hadde det vel blitt en slankekur kombinert med streiken :P

• Liker
Reactions: Io
Jeg har vært mye syk I år og jeg er superstolt av mann og barn som har tatt over min del uten problemer. (Men jeg gleder meg til å ta tilbake kontrollen over middag og planter.

Ufrivillig husmorstreik Pga ulike svangerskapsplager hele svangerskapet , d går jo fint det. Men ting blir jo ikke gjort på min måte:p termin om 8 uker. Holder ut, trur det er verre for meg enn han :p

Hadde nok gått lengre tid før husarbeidet ble gjort, men ellers hadde det nok gått greit. :p
Han hadde nok klødd seg godt i hodet da, og jeg hadde nok klødd i fingrene etter å gjøre noe.

Da hadde hjemmet gått for halv maskin :P Mannen er ganske flink til å bidra.

Hadde ikke hatt noe å si fa jeg er gravid med bekkenløsning og null energi, så her i huset gjøres 90% av sambo uansett nå..

Hadde nok gått helt fint :) skittentøyet hadde vel blitt liggende en god stund, men det gjør det under mitt ansvar også :p

Det hadde nok blitt gjort litt, men ikke på langt nær godkjent. Vaskemaskin og oppvaskmaskin er han flink med. Vaskeklut - not so much :P

Hadde nok blitt litt av et kaos! Han begyner å bli flink til å ta oppvasken, lage middag og rydde stua. Men handling, klesvask, henting/levering, legging, utstyr i bhg, mer enn ett måltid pr. Dag, kle på barna og allt som må planlegges er han ikke så god på desverre! :p

Så hva sier dere... På med streikeskjorta fra neste uke? :P

Det hadde gått veldig bra. :) Hadde muligens blitt noen lettvindte middager. :p

D hadde blitt veldig rotete her, annet enn d så hadde alt gått fint.

Hahaha, da hadde huset mitt stått på hodet og sett ut som om en orkan hadde herja der inne! :o
Og ungene hadde fått servert pasta hver dag..

Kan vel ikke bli verre her enn det er nå! :p Joda, vi tar vare på ungen. :D Tar på å bo i et evig oppussingsprosjekt...

Back
Topp