Husmorstreik!

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Hva hvis dere hadde streiket... Ikke gjort noe husarbeid eller fulgt opp barna.

Hvordan tror dere hverdagen hadde blitt da? :P

Uff det orker jeg ikke tenke på en gang :p
Alt hadde sikkert vært et stort kaos uten like :p

Det hadde gått helt fint de fleste dagene. Ser ikke hvorfor det skulle noe annet? :-)
Utfordringen har kommet de to - fire dagene pr mnd far er totalt slått ut av (kronisk) sykdom.

Jeg tror jeg hadde blitt sittende med en veldig sur gubbe og barn...
Om jeg bare hadde vært syk eller bortreist hadde det nok sett heeelt greit ut.

Hadde han visst om det hadde det gått fint. Hadde jeg streiket i stillhet hadde han vel blitt irritert i mangel på å vite hva som foregikk og det hadde ikke sett særlig innbydende ut her. Vi har liksom en viss arbeidsfordeling.

Streiker i skrivende stund jeg, går helt fint :p Barna er på skole/barnehage, babyen har sovet. Rotet flytter seg ikke å mannen er på jobb :p
Men sånn helt seriøst går det helt fint om ikke jeg gjør noe, det kan ta litt lenger tid før det blir vasket og ryddet. Ikke fordi ikke mannen gidder, men har tre barn og de tar mye tid.
Så her er vi begge avhengig av hverandre for å huske på ting, få gjort ting og være med våre små :)

Hadde vel bare gått utover meg og poden det. Kan liksom ikke streike som alenemor :p

Da hadde nok jentungen vært i Bhg fra det åpnet til det stenger og det hadde hvertfall aldri vært noe hjemmelaget mat i huset her, eller mat i kjøleskapet her for den saks skyld:p

Det hadde gått veldig fint. Jeg har heldigvis en mann som trår til 100% (og iblant mer).
*heldig*

Hadde gått utover meg selv etterkvært. Når skittentøyskurvene har vært overfylt, oppvaskmaskinen vært full, benken full av skitne glass osv, kattedoet vært overfylt og kaoset nådd alle rom!
Mannen har tatt seg av seg selv og guttungen.

Da hadde det blitt et skikkelig kaos her!
Dette er noe jeg har tenkt på mange ganger, at om jeg bare forsvant imorgen så hadde samboeren skjønt hvor godt han har det. ;)

Det hadde gått veldig bra. Ikke at ting hadde blitt slik jeg ønsker å ha det, men absolutt helt levlig:)

Mildt kaos. Mannen min er svært flink til å bidra, han lager mat, handler, støvsuger ++ (selv om han må "pushes" en del) Men klesvask, rydding og vask er ikke hans styrker, så jeg ser for meg vanvittige høyder med klær og leker :)

Huset hadde nok vært ryddig og pent det, og ungen fornøyd, men tror nok gubben hadde blitt potte sur om jeg nektet å gjøre noe som helst.

Det hadde stort sett gått bra, litt problematisk med henting og levering på skolen enest.
Hadde mannen streika derimot, det kunne blitt kjipt det :p

Tror nok det hadde gått fint jeg, selv om ikke alt hadde blitt gjort slik jeg ville gjort det :-P Eneste jeg ser for meg er at ullklær ville blitt vasket på feil program.. :-D

Back
Topp