Husmorstreik!

Jeg tror mannen hadde klart seg fint:)
Kanskje han til og med hadde lært å rydde opp etter seg?
Men.... alle klærne hadde blitt vasket på 60 eller 90 grader og alt hadde gått i tørketrommelen. Siden mannen ikke vet at klærne må sorteres, hadde det sikkert blitt en fin farge på alt

Huff. hadde ikke klart å slappe av med kjøkkenet fult av kopper. Klær å rot overalt ;o

Hadde gått greit i begynnelsen, men etter en uke hadde det neppe sett ut hjemme. Etter to uker hadde vi vært tomme for barnemat, og sambo hadde enten smurt brødskiver til alle matpakker og måltider, eller til nød kjøpt inn middag på glass til ettåringen.
Etter en mnd hadde alle klærne til småen vært for små, men han hadde villet gått i dem til det ikke gikk an å få dem på ham.
Og sambo hadde levd på brødskiver og pizza. Såeh.

Det hadde gått en stund, helt til det var tomt for klær og hybelkaninene begynte å knurre.

Huset hadde blitt ryddet, klærne hadde blitt vasket og ungen hadde blitt stelt.
Men, dei hadde sikkert hatt kjøttdeig og spaghetti eller hot dog til middag kvar dag. :)

Hadde gått fint en uke viss jeg hadde gitt beskjed på forhånd og handla inn til hele uka. Men deretter hadde det blitt tomt for mat og rene klær ;)

Her i huset er det redusert bemanning for tiden, mannen gjør nesten alt, og det går fint det, men han setter pris på at jeg bidrar der jeg kan, of hadde bok blitt sur om jeg streika. Vi bidrar etter evne. Selvsagt.

Tror det hadde blitt litt kaos men tror mannen hadde gjort noe hvis det så for ille ut :-P middagen lager eg skjeldent så det hadde i såfall vært mat på bordet

Back
Topp