Det visste jeg ikke! Kanskje derfor jeg alltid greier å ødelegge teflonpannene mine!Ikke skyll teflon panne mens den er varm, da blir den ødelagt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det visste jeg ikke! Kanskje derfor jeg alltid greier å ødelegge teflonpannene mine!Ikke skyll teflon panne mens den er varm, da blir den ødelagt
Bakepulver funker også til å få bort gammel kaffe o.l. i kaffekanner og termoser-Bakepulver funker gull på tusjemerker på møbler! Fukt såvidt med vann på merket, og strø bakepulver på flekken. La det virke litt, og vask bort! Flekken går bort med en gang![]()
-Bakepulver funker ganske bra og bruke i vasken også, dersom det er "belegg " som ikke går bort. Strø pulver og la virke litt. Bruk oppvask kost og gni, så blir den skinnende ren.
-Legg en sitron i en Skål med vann og sett i mikro ig la den stå på i noen minutter. Fettet løsner og det er bare og tørke med en klut etter på! Lukter godt og blir ren og pen.
Nei, men ingen rørleggere anbefaler det, da plumbo etser hull i plastrørene. Trenger ikke å gå hull ved vasken, men videre ut i systemet og da blir det kjempedyrt å reparere.Dårlig erfaring med plumbo? Jeg digger detmen nysgjerrig hvis det ikke er noe bra!
Plumbo skal ikke brukes i rørDårlig erfaring med plumbo? Jeg digger detmen nysgjerrig hvis det ikke er noe bra!
Hva man lærer på forumPlumbo skal ikke brukes i rør![]()
Aldri hatt det så ryddig i skapet som etter jeg begynte med det![]()
Husker vi gjorde det i barnehagen. Men knytter man trekket da? For har litt Lego (og duplo) som skulle vært vasket.Putt legoen i dynetrekk og vask i vaskemaskinen
Jeg har prøvd det, og prøvde nå bare med en halv sitron, uten vann og det fungerer myyyye bedreFunker det like greit med sitronsaft fra sånn liten beholder?
Da kjøper jeg en sitron da :-DJeg har prøvd det, og prøvde nå bare med en halv sitron, uten vann og det fungerer myyyye bedre![]()
Jeg har prøvd det, og prøvde nå bare med en halv sitron, uten vann og det fungerer myyyye bedre![]()
Hvordan får du tørka legoen? Bare heller den utover?Putt legoen i dynetrekk og vask i vaskemaskinen
Noen som har tips til hvordan jeg kan rengjøre komfyren/ ovnen. Det er noe som er svidd inne i ovnen :-/
lurer jeg på ogsåNoen som har tips til hvordan jeg kan rengjøre komfyren/ ovnen. Det er noe som er svidd inne i ovnen :-/