Husker dere på knipeøvelsene;)

Etter fødselen skal man vel vente til renselsen er ferdig?
 
Flott at denne kom opp igjen! Dette har gått i glemmeboka de siste ukene gitt. Får ta et skippertak nå på slutten:)
 
Kniiiper, sjøl om jeg helst skulle ønske jeg kunne presse andre veien snart...
 
Off glemmer helt å knipe! Bløtt i trusa når jeg hoser er et godt tegn på det :p fader altså - kniiiip!!!
 
Man bør begynne å knipe så fort som mulig, så musklene ikke blir for svekket etter fødsel. Sist sa jm at jeg burde begynne dagen etterpå.
Var en fysioterapeut som skrev noe i en artikkel om at man måtte vente. Hmm tror det stod noe i den haugen av brosjyrer jeg fikk på barsel.
 
Shit! Jeg er så dårlig på å huske på knipinga. Hvor ofte, og hvor lenge kniper dere om dagen?

Jeg fikk beskjed av jm om å knipe med en gang jeg følte meg klar. Jeg har kjøpt sånne bekkenbunns-dingser, og dem fikk jeg beskjed om å vente med til etter rensing, mtp infeksjonsfare. :)
 
Vi fikk beskjed at vi kunne starte med en gang. SUS har egen fysioterapaut som holder foredrag om dette eller hva jeg skal kalle det på barselavdelingen. Vi fikk beskjed når jeg fikk hun eldsta om å vente til vi fikk klarsignal hvis vi hadde store rifter, men denne gang sa de ikke noe om det heller. Var bare å starte.
 
Vel jeg kniper igjen.
5-10 knip på hver pupp jeg ammer og flaska. :)
 
Kniper framme. Etter riften min bak fikk jeg beskjed om å vente med å knipe bak til etter 6 uker for å ikke rive opp noe. Men framme trengs så absolutt! Synes kniping under amming er en lett huskeregel :)
 
Back
Topp