Hmmm.. fikk beskjed på HS om at jeg ikke trengte å gi så lenge ho drakk såpass mye MME jeg..? Ho får jo også i seg via både mat og frukt og..?
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg og fått beskjed omHmmm.. fikk beskjed på HS om at jeg ikke trengte å gi så lenge ho drakk såpass mye MME jeg..? Ho får jo også i seg via både mat og frukt og..?
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Luna får fortsatt Hipp 1 på kvelden og natta, og Hipp 2 på dagtid før grøtbog middag.. så ho får jo i seg en del kan du si... ho spiser jo MASSE frukt også..Det har jeg og fått beskjed om
Men nå drikker hun ca 5-600 ml i døgnet med hipp2
Det er desverre ikke d-vitaminer i frukt og grønt. Men om hun får mye mme får hun sikker nokLuna får fortsatt Hipp 1 på kvelden og natta, og Hipp 2 på dagtid før grøtbog middag.. så ho får jo i seg en del kan du si... ho spiser jo MASSE frukt også..
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Hmmm.. fikk beskjed på HS om at jeg ikke trengte å gi så lenge ho drakk såpass mye MME jeg..? Ho får jo også i seg via både mat og frukt og..?
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Det har jeg og fått beskjed om
Men nå drikker hun ca 5-600 ml i døgnet med hipp2
Her får de tran i melke flaska de får til frokost sammen med biovit, de får også biovit i flaska de får når de skal legge seg. Vet ikke egentlig når det er vanlig å starte med biovit men vi fikk beskjed om å begynne å gi det på barsel når de var 4 dager gamle. Mine får også jern tilskudd to ganger i døgnet siden de hadde så lav fødselsvekt og var premature.
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Utrolig dårlig på å huske på det her og.. :-/ skjerpings !!
Jeg glemmer også å gi![]()
Jeg fikk biovit da jeg var lita. Visste ikke at det var vanlig å gi det endaBra dine blir ekstra godt ivaretatt siden de var premature og små da de var født
Skal du fortsette å gi de jern inntill legen deres gir deg klarsignal om å slutte?
De skal ha jern til de er 1 år har jeg fått beskjed om, så får bare fortsette til da
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Sånn er det her ogsåHan får d-vitaminer sammen med grøten før han legge segga han tran før, men han bare gulpet det opp igjen!
kommer nok til å prøve med tran igjen om ikke så lenge
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei nei, men mye annet daDet er desverre ikke d-vitaminer i frukt og grønt. Men om hun får mye mme får hun sikker nok![]()
Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Vi prøvde når han var mindre med tran, det gikk ikke så bra og etter det har det ikke blitt noe. Fikk beskjed om å vente til han var utredet for reflux.
Nå er han ferdig med det, ingen reflux. Men heller ingen tran
Dumme meg..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app