Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og tran!
Jeg sliter litt med å huske det. Også husker jeg plutselig ikke om jeg har tatt, så tar jeg dobbelt. Noen som har noen lure tips til å huske det? Må jeg rett og slett lage en kryss-av- liste?![]()
Og tran!
Jeg sliter litt med å huske det. Også husker jeg plutselig ikke om jeg har tatt, så tar jeg dobbelt. Noen som har noen lure tips til å huske det? Må jeg rett og slett lage en kryss-av- liste?![]()
Ja, de sier jo at det er viktig. Jeg prøvde meg forrige svangerskap på å si at jeg spiste mye fisk. Jordmor syns derimot det ikke var nok å spise fisk 1 gang i ukaTran ja. Viktig å ta det? Hater tran
Tar folat og multivitaminet
Tran ja. Viktig å ta det? Hater tran
Tar folat og multivitaminet
Du kan lese om hvorfor tran også er viktig her: https://helsedirektoratet.no/folkeh...raviditet-og-svangerskap/kosthold-for-gravide![]()
Jeg tar trankapsler. Når jeg tar dem på kvelden, rett før sengetid slipper jeg å gå rundt og "rape tran" hele dagen slik jeg følte jeg gjorde da jeg tok det på morgenene.
Ja, de sier jo at det er viktig. Jeg prøvde meg forrige svangerskap på å si at jeg spiste mye fisk. Jordmor syns derimot det ikke var nok å spise fisk 1 gang i uka![]()
Hvordan er det når jeg har folatmagel og ta folat? Dobbel dose eller? Litt bekymra på det kjenner jeg