Hvor lenge skal man ta folat? Har hørt noe om at ved uke 12 trenger man ikke å fortsette.
De anbefaler ut første trimester mener jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge skal man ta folat? Har hørt noe om at ved uke 12 trenger man ikke å fortsette.
Husk å ta folat da damerviktig-viktig!!!
Har selv tatt det hver dag i nærmere ett år, så det er rutine her.
Og tran!
Jeg sliter litt med å huske det. Også husker jeg plutselig ikke om jeg har tatt, så tar jeg dobbelt. Noen som har noen lure tips til å huske det? Må jeg rett og slett lage en kryss-av- liste?![]()
Er det stress å ikke ha tatt folat før positiv test? Merker at jeg som førstegangsgravid stresser for minste ting, haha!
Fant ut at folaten jeg har er utgått. Burde jeg kjøpe ny? Forsvinner effekten? Noen som vet? [emoji4]
Jo, mener det. Men den "gikk ut" for snart ett år siden. 02. 2016 liksom[emoji12] Jeg kjøpte ny i dag i tilfelle effekten er redusert[emoji4]Er det ikke bare et slikt "best før"-stempel?
Jo, mener det. Men den "gikk ut" for snart ett år siden. 02. 2016 liksom[emoji12] Jeg kjøpte ny i dag i tilfelle effekten er redusert[emoji4]
Ja, de 150kronene er liksom ikke verdt det[emoji6]Sikkert lurt å kjøpe ny hvis det var såpass lenge siden, ja haha tenkte mer hvis det sto b.f 12.16 liksom, da tror jeg ikke det hadde hatt stor innvirkning. Likevell greit å ha fersk folat når det er så viktig som det er![]()
Hvordan er det når jeg har folatmagel og ta folat? Dobbel dose eller? Litt bekymra på det kjenner jeg
Er så lett å glemme, men tror jeg har klart å huske det hver dag. Tar dere andre tilskudd?
Kanskje stikke innom apoteket å kjøpe multivitamin, tar kun folat.. jepp - skal gjøres i morgen!
Tar folat, multivitamin og omega3 kapsler