Husjakt...

her ere også dårlig m å få lån, ennå sambo har fast jobb,  men jeg er midlertidig uføretrygdet, kansje det har no m det å gjøre...[8|] vi søkte både i husbanken, men NEIDA, å i DNB NOR, ike sjans...snufs... søkte om 1.3 mill...og har jo regnet ut at vi hadde klart avdraga fint, vi leier jo nå, å bet over 5000kr i mnd ,kaste penger utav vindu mener jeg, hvorfor ikke bruke det på et lån istedet...skjønner ikke hvorfor vi ikke får lån jeg ass...[:(][:(]...[:@]

ORIGINAL: lenis

her ere også dårlig m å få lån, ennå sambo har fast jobb,  men jeg er midlertidig uføretrygdet, kansje det har no m det å gjøre...[8|] vi søkte både i husbanken, men NEIDA, å i DNB NOR, ike sjans...snufs... søkte om 1.3 mill...og har jo regnet ut at vi hadde klart avdraga fint, vi leier jo nå, å bet over 5000kr i mnd ,kaste penger utav vindu mener jeg, hvorfor ikke bruke det på et lån istedet...skjønner ikke hvorfor vi ikke får lån jeg ass...[:(][:(]...[:@]

Så rart...skjønner ikke hvorfor dere ikke skal kunne få lån da, så lenge dere kan vise til at dere kan betale på det....
Kanskje det må til at du går ut i jobb først...men man skal jo ikke straffes for å være uføretrygda heller da... skjønner det er irriterende!

ja jeg har tenkt på det oxo, men kjenner mange som har fått med noenlunde samme inntekt som oss, og søskenbarnet mitt som er alenemor å inntekt på rundt 14000 i mnd fikk på 1.3 i dnb nor, vi ble anbefalt å prøve der, men nei... å vi er jo to...tjener ikk så voldsomt mye da, men har litt over 20.000 i inntekt tilsammen etter skatt, å da skulle vi klare å betale rundt 7000 i lån i mnd, det er det det kom til å være i avdrag på 1.3, for vi gjør jo det nå oxo?? å klarer oss fint etter alt er betalt også? hmmm, det er så frustrerende ass..[:@]

Synes jeg hørtes veldig merkelig ut....det er ikke noe annet som står i veien da? gammel gjeld som har gjort at en av dere har fått en anmerkning en el annen gang? Eller bare så lite som at hvis man har minus på konto hver mnd, så er det en ulempe og...de ser på mye rart tror jeg, som ikke vi får vite...
Men skulle jo tro at de var intr i å tjene penger da..det er jo tross alt en god del de får ved at vi låner hos de....

Huff skjønner hvordan du har det!!![:(]
vi betaler 7100 i leie, i tillegg til at vi betaler 4000 i mnd på lån. så kommer jo forsikringer og alt annet i tillegg... [8|]
Hadde jo klart å betale 7100 i lån til oss selv, men neida, får vel kaste de pengene ut vinduet her i en stund til fremover... [:@]

ORIGINAL: jealie24

Synes jeg hørtes veldig merkelig ut....det er ikke noe annet som står i veien da? gammel gjeld som har gjort at en av dere har fått en anmerkning en el annen gang? Eller bare så lite som at hvis man har minus på konto hver mnd, så er det en ulempe og...de ser på mye rart tror jeg, som ikke vi får vite...
Men skulle jo tro at de var intr i å tjene penger da..det er jo tross alt en god del de får ved at vi låner hos de....

signerer!

Har det blitt så vanskelig å få lån assa jenter...hm...er vel lettere hvis man har mulighet til å stille med kausjonist....
Det mest viktige er jo at vi har det bra, det materialistiske er ikke så viktig synes nå jeg...så sant man har nok til å leve greit liksom...
Det er jo masse fint å leie, man trenger ikke å eie heller [:)] 

Pappa ville kausjonere for oss også - da vi ville låne de 400 000 til tomta[8|]  men neida[:'(]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Har det blitt så vanskelig å få lån assa jenter...hm...er vel lettere hvis man har mulighet til å stille med kausjonist....
Det mest viktige er jo at vi har det bra, det materialistiske er ikke så viktig synes nå jeg...så sant man har nok til å leve greit liksom...
Det er jo masse fint å leie, man trenger ikke å eie heller [:)] 

Pappa ville kausjonere for oss også - da vi ville låne de 400 000 til tomta[8|]  men neida[:'(]

Hva?? Det var jo helt utrolig da!!

Back
Topp