Husjakt...

jealie26

Gift med forumet
Det var et veldi fint hus!!! Ikke så alt for mye som må gjøres med det... Og kjempefin utsikt!!!

ORIGINAL: Pastella

Det var et veldi fint hus!!! Ikke så alt for mye som må gjøres med det... Og kjempefin utsikt!!!

Signerer!

Så bra dere synes det var fint....vi legger nok inn et bud på det [:D]
Bare dra på visning først, ting kan se litt anderledes ut på bilder vett....

ORIGINAL: maibabyivente

Det var et nydelig hus[:D] Hadde eg hatt 2,4 millioner hadde eg kjøpt det på flekken..[:)] 

signerer!

kjempe fint hus, så ut til å ha bra uteplass også[;)]

Tror IKKE jeg hadde hatt mye imot å bo der, nei[8|]

hadde ditta lagt i ålesund hadde jeg bydd på flekken!!!!!!!!!!!!![:D] utrolig fint[:)]

Kjempe fint hus![:)]

Det huset der var jo kjempe fint.

Sukk, bildene juger [:(] 
Huset var knøttlite, det lå helt oppi veien og det var hus tett rundt i alle vinkler, sånn helt oppå, og hagen var så liten at det var helt utrolig at fotografen har klart å ta slike bilder...
Ikke verdt de 2,4 millionene i det hele tatt...sukk!
Jaja, da er det bare å lete videre [:D]

Det er så typisk!!! Bilder KAN ljuge helt klart ja...

Lønner seg alltid å dra å se... Når vi så bildene fra dette huset så så en del av romma mye større ut og annerledes ut enn de egentli var...

ORIGINAL: Pastella

Det er så typisk!!! Bilder KAN ljuge helt klart ja...

Lønner seg alltid å dra å se... Når vi så bildene fra dette huset så så en del av romma mye større ut og annerledes ut enn de egentli var...

Off ja!!![&:]

ORIGINAL: jealie24

Huset var knøttlite, det lå helt oppi veien og det var hus tett rundt i alle vinkler, sånn helt oppå, og hagen var så liten at det var helt utrolig at fotografen har klart å ta slike bilder...

uff da.. jeg føler virkelig med deg for vi er jo i samme båt me huskjøp å sånn.. vi å har hatt ett par slike skuffelser men bare vent, det kommer nok ett til slutt[:D] har faktisk oxo vært borti hus der det har sett kjempe lite ut å så har jeg reist på visninga så har det vært mye større i virkeligheten[:)] jeg krysser fingrer og tær for deg og meg jeg[:D] haha det rimte!!!!!

ORIGINAL: majasj86

uff da.. jeg føler virkelig med deg for vi er jo i samme båt me huskjøp å sånn.. vi å har hatt ett par slike skuffelser men bare vent, det kommer nok ett til slutt[:D] har faktisk oxo vært borti hus der det har sett kjempe lite ut å så har jeg reist på visninga så har det vært mye større i virkeligheten[:)] jeg krysser fingrer og tær for deg og meg jeg[:D] haha det rimte!!!!!

Hehe, ja...det er bra du er optimistisk [:)] Og smitter over på meg, heerlig [:)] vi finner nok et hus snart, både dere og vi [:)]

Skulle gjerne sett på hus vi også - men får ikke lån ennå - fordi jeg ikke jobber, og mannen min har ikke fått fast jobb ennå..
(men nå tror jeg at arbeidsgiveren hans snart har forstått at min kjære er en veldig samvitttighetsfull arbeidsmann, og at han er verdt å samle på selv om han ikke har fagbrev ennå[;)])

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Skulle gjerne sett på hus vi også - men får ikke lån ennå - fordi jeg ikke jobber, og mannen min har ikke fått fast jobb ennå..
(men nå tror jeg at arbeidsgiveren hans snart har forstått at min kjære er en veldig samvitttighetsfull arbeidsmann, og at han er verdt å samle på selv om han ikke har fagbrev ennå[;)])

Men er det ikke noe som heter førstehjemslån da? Ei venninne av meg fikk det, og hun jobbet ikke, aldri gjort, gikk bare på skole...
Men dere har sikkert sjekket flere banker? [:)]

Vi har lyst på hus vi også, men får ikke lån enda.. vi har billån på 90.000 og et annet lån på 70.000.
Vi har tilsammen litt over 500.000 i inntekt i året, men er så dyrt med hus her i trondheim...[8|]
Dessuten skal jeg slutte å jobbe, og begynne å studere når jeg er ferdig m mammapermisjonen[&o][8|]

Men er det ikke noe som heter førstehjemslån da? Ei venninne av meg fikk det, og hun jobbet ikke, aldri gjort, gikk bare på skole...
Men dere har sikkert sjekket flere banker? [:)]

Vi har sjekket et par banker - da skulle vi bare ha lån til en tomt (400 000) men neida.. [:'(]
Eneste lånet vi har er restene etter det ene året jeg hadde studielån[8|]

Har det blitt så vanskelig å få lån assa jenter...hm...er vel lettere hvis man har mulighet til å stille med kausjonist....
Det mest viktige er jo at vi har det bra, det materialistiske er ikke så viktig synes nå jeg...så sant man har nok til å leve greit liksom...
Det er jo masse fint å leie, man trenger ikke å eie heller [:)] 

Back
Topp