Husarbeid...

Syns det er helt greit å styre og ordne litt så lenge man har tid. Hadde investert i robotstøvsuger hvis vi hadde hatt planløsning til det, men sånn vi har det nå, så går det nok like kjapt med en trådløs støvsuger. Men det kjedeligste må vel være å brette klær eller?!

Jeg liker å vaske, men jeg liker ikke ryddingen som må til først. Jeg kan like det hvis det ikke er for mye, da blir det bare overveldende også gjør jeg heller ingenting.. Det samme med bretting av klær. Jeg elsker system, orden og organisering, men hvis det er mye i veien eller for mye på en gang så streiker hodet mitt:laughing002 Og hvis jeg ser på forhånd at det ikke blir helt som jeg hadde tenkt så går det ikke. Det er The Home Edit eller ingenting liksom..

Syns det er helt greit å styre og ordne litt så lenge man har tid. Hadde investert i robotstøvsuger hvis vi hadde hatt planløsning til det, men sånn vi har det nå, så går det nok like kjapt med en trådløs støvsuger. Men det kjedeligste må vel være å brette klær eller?!
Brette klær er en ting, men å legge dem på plass... det er et enda større ork :bag:

Det verste jeg vet er å rydde kjøkkenet. Jeg haaater kjøkkenet (selv om det er eit ganske fint rom). Med en gang det er ryddig så må man lage mat igjen.. så er det skittent igjen. Arg!!

Hva slags husarbeid kan du ikke fordra? Er det noe du liker?
Jeg foretrekker å støvsuge. Jeg kan ikke fordra gulvvasking, skifte på senga og legge klær på plass etter tørk, men det må gjøres. Blæh. Skal sies jeg fikk tak i ny mopp så nå er gulvvask ikke like ille som det har vært.

• Liker
Reactions: B82
Back
Topp