Husarbeid...

AnoukS

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Det verste jeg vet er å rydde kjøkkenet. Jeg haaater kjøkkenet (selv om det er eit ganske fint rom). Med en gang det er ryddig så må man lage mat igjen.. så er det skittent igjen. Arg!!

Hva slags husarbeid kan du ikke fordra? Er det noe du liker?

Jeg kan godt vaske klær :hilarious: men der stopper det :rolleyes: har heldigvis en samboer som er flinkere enn meg til å holde hus og hjem ryddig

Støvsuge... syns det er drit kjedelig! Vasker heller ofte enn å støvsuge...
Til gjengjeld elsker jeg å vaske badet, skikkelig tilfredsstillende å se fremgangen der :happy:

Vasking av utsatte vegger/dørkarmer/dører/skapdører osv Bor vist med en gjeng som setter igjen fingermerker over alt:wtf::wtf:
Liker ikke husarbeid generelt, men det må jo gjøres:hilarious:
Jeg var litt nazi på rydding og vasking når barna var små. Nå har jeg gitt opp litt. Vasker gulv 1 gang i uka og støvsuger minst annenhver dag(har dyr som røyter) Men om det ligger litt hverdagsrot her og der får faktisk bare være! Ungene må ordne rommet ukentlig til vask, ellers driter jeg i om det ser bomba ut:hilarious::hilarious:
Nå høres vi sikkert ut som en skitten rotegjeng, det er vi ikke altså:hilarious: Men alt trenger ikke være strøkent til enhver tid:angelic:

Hater også å rydde/vaske kjøkken…det går nøyaktig 2 sekund så ser det like jævlig ut.
Etter det kommer klesvask/bretting..kan gå uker fra jeg henger opp tøy til det finner plassen sin i skapet:hilarious:

støvsuging derimot er gøy, spesielt etter vi kjøpte sånn enkel trådløs en:love2

Jeg liker klesvasken best. Det gjør jeg med glede stort sett.
Matlaging, ta ut av oppvaskmaskina og gå ut med søppel synes jeg er noe hærk. Heldigvis er samboeren god på dette.

Kjøkken ja! Det er det aller kjipeste stedet å shine.
Liker best støvsuging :joyful:
Støvsuger helst to ganger daglig med den trådløse saken.
Klesvask er også ganske drit. Hehehe.. wee. Husarbeid. :facepalm:

Hater alt som har med middag å gjøre. Hater å finne på hva vi skal spise, handle inn maten, tilberede den, noen ganger har jeg ikke lyst på den mer når vi skal spise, og så er det ryddingen og oppvasken...

Hater alt som har med middag å gjøre. Hater å finne på hva vi skal spise, handle inn maten, tilberede den, noen ganger har jeg ikke lyst på den mer når vi skal spise, og så er det ryddingen og oppvasken...

Jeg hater også å lage ukes meny til middag, men jeg liker å handle inn ting. Så kan samboeren gjøre resten :hilarious:

Hater også å rydde kjøkken. Hater å lage mat, for det blir så mye rot. Liker ikke legge sammen klær, eller støvsuge! Men liker å vaske. Kan ha det litt rotete, men må alltid ha det rent! Så må vaske litt hver dag i leiligheten!

Jeg skulle så sykt ønske vi hadde oppvaskmaskin... Vi har et knøttlite kjøkken og må vaske opp i hvert fall to ganger om dagen, ellers går det ikke an å lage mat der. Vi MÅ få flyttet snart.

Jeg har heldigvis en samboer som tar det meste av husarbeidet. Jeg lager som regel middag (haaaater det!), tar klesvasken og vasker badet, mens han gjør alt annet.

Der er vi forskjellige! Jeg elsker nemlig å rydde kjøkken:hilarious: Lite som skal til for å se resultater, og digger synet av en tom kjøkkenbenk:Heartpink Men derimot hater jeg alt som har med klesvask å gjøre!! Henge opp tøy, brette tøy, legge på plass - det er pyton for meg!!

Haaater å støvsuge og vaske gulv! Verste.. :p
Alt annet går igrunn helt fint for meg :cool: haha!

Hatet å støvsuge! Kjøpte meg robotstøvsuger:Heartred nå hater jeg og rydde generelt,henge opp oh brette klær er kanskje øverst på lista

Back
Topp