Samme her!Jeg er så glad i robotstøvsugeren om dagen. Jeg klarer å gjøre litt og litt men må ta gode pauser mellom slagene. Blir helt utslitt av ingenting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!Jeg er så glad i robotstøvsugeren om dagen. Jeg klarer å gjøre litt og litt men må ta gode pauser mellom slagene. Blir helt utslitt av ingenting.
Åå, det høres veldig godt ut med den hjelpenJeg tar det daglige, men på grunn av bekkenet har vi vaskehjelp annenhver uke nå. Vi ble enige om at han ikke har tid(jobb) og jeg vil/bør bruke energi og det jeg klarer på vesla. det er så deilig å komme hjem til rent hus. Kjenner det kommer til å bli vanskelig å gi slipp på når jeg ikke egentlig trenger lengre..![]()
Skjønner godt at dere tenker sånn Det er bra du får så god hjelpJeg kan ikke huske sist jeg støvsugde og vasket gulvdet er mannen som tar seg av. Jeg sorterer og setter på klær, innimellom henger jeg opp og legger sammen, men mannen har tatt mer over der også. Sette inn og ta ut av i oppvaskmaskin er blitt mer og mer mannen som gjør også.
Mannen passer på, for gjør jeg for mye er det så vidt jeg klarer å bevege meg etterpå pga bekkenet

Ja, det er godt du får hjelp av robotstøvsuger og familienHer får jeg meget god hjelp av robotstøvsugeren vår, hadde ikke klart meg utenMed bekkensmerter er det kjekt med litt hjelp, og føler det ikke har vært renere i huset enn etter at vi fikk robotstøvsuger. Den vasker også, tar ikke flekker, men den får meg seg en del skitt likevel. Jeg tørker støv, rydder litt og vasker klær, mannen og barna tar stort sett resten (oppvaskmaskina, bretter klær, vasker bad ol.). Prøver å ikke bli for ivrig med husarbeid, da låser bekkenet seg skikkelig og jeg får gjort enda mindre i huset
![]()

Jeg må innrømme at gulvene her blir vasket veldig sjeldenJa, det er jo veldig kjekt med hjelpemidlerDen robotstøvsugeren vi har kan vaske også, men jeg synes ikke det blir ordentlig reint da. Kan kun ha vann i den. Jeg også får helt fint til klesvask og oppvask. Er verre med gulvvask... Blir så fort sliten for tida...
men vi har også robotstøvsuger som går fast man-ons-fre og som regel 1-2 ganger i helgene også. Og ser jeg en flekk på gulvet så tar den den med en gang. Men sånn generelt - lite guvvasking
Veldig kjekt å ha faste dager som støvsugeren går på daJeg må innrømme at gulvene her blir vasket veldig sjeldenmen vi har også robotstøvsuger som går fast man-ons-fre og som regel 1-2 ganger i helgene også. Og ser jeg en flekk på gulvet så tar den den med en gang. Men sånn generelt - lite guvvasking
Ellers er det jeg som tar det meste av husarbeid og matlaging. Men han hjelper til, og rydder for eksempel alltid opp etter middagen. Hadde jeg måttet støvsuge selv så hadde nok han gjort det nå pga bekkenet. Men takk og lov for robotene, mye er gjort da! Han er veldig flink til å plukke opp og gjøre klart til at robotstøvsugeren skal gå. Da jeg var i jobb (er sykemeldt nå) så var det som regel han som klargjorde huset på morgenen før vi gikk, imens jeg tok meg av matpakker o.l. til barna.
Må vente med yttergangen og badet. Tar det til uka 
Veldig kjekt!Har også roboter forresten, en i hver etasje. Må nesten det, med to hunder og fire katter.De går hver natt kl 1 og 1:30 (slik at kattene kan rømme gjeldende etasje hvis de vil). De kan moppe også, men er litt usikker på hvor bra jobb de gjør.
Ja, min gjør også mye ute for tiden. Han holder på å bygge bod, så da blir det liksom naturlig at jeg gjør mest inneVeldig kjekt å ha faste dager som støvsugeren går på daDet høres jo ut som dere har en fin fordeling da
Det er bra. Blir mer støvsugd av roboten enn vasket her også. Jeg fikk vasket gulvene i 1.etasje i dag og det var deilig!
Må vente med yttergangen og badet. Tar det til uka
Kjæresten klipte plenen og fjernet ugress i dag
Ja, helt enig angående robotene!
![]()
Skjønner godt frustrasjonen dinHar ikke ork til å holde det strøkent hver dag, så det ender opp med at jeg bruker helgene på det. Og da blir det gjerne flere timer i strekk. Er helt ødelagt i kroppen etterpå, og merker det tar på så fort jeg begynner å røre på meg egentlig. Og så blir jeg litt irritert på fireåringen som roter noe så j...lig, og så blir jeg irritert på meg selv som ikke orker å ta den kampen daglig med tvangsrydding istedenfor, og på mannen som lar meg bruke fritiden min på rydding (selv om han da tar seg av ungen så jeg får holde på i fred), og så blir jeg generelt misfornøyd med tilværelsen, siden livet mitt for øyeblikket består av å jobbe i masse rot og rydding av rotet (føles det som). Jeg begynner å føle meg veldig klar for å betale hele lønna mi til noen som kan komme og shine her ukentlig.![]()
Er ikke det samme som det var...Det er fint av de å ta det daMåtte kaste inn håndkle for en stund siden...
Vi skulle egentlig få oss vaskehjelp, men så kom korona. Heldigvis tar mannen og jentene (12 år) det! De får litt ekstra lommepenger og er svært fornøyd med det.
Jeg er vant til å gjøre mye hjemme, så det har vært litt vanskelig "å la" dem gjøre det.
Har kjøpt meg klype fra Biltema så jeg kan plukke opp ting fra bakken. Ellers bidrar jeg med å brette klær. Mannen må sette over vask, henge den opp og legge den på sengen så jeg kan brette sittende. Etter det må han legge det i skapet for meg. Hater å være så hjelpetrengende
Jeg lager middag da, men det er vel det. Blir begrenset hva man får til når man helst bør bruke krykker når man går.
66 dager igjen.