Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vasker dere virkelig klær HVER dag? Og vasker 1 omgang med oppvaskmaskinen hver dag?
Vasker dere virkelig klær HVER dag? Og vasker 1 omgang med oppvaskmaskinen hver dag?
I dag vaska jeg 3 runder med klær og oppvaska 1 gang. Helt normalt her i huset, selv om vi bare er to voksne og ett barn. Samboer løper med hunden hver dag, og derfor går det mye treningstøy. Han kommer hjem dekket i søle veldig ofte, og er svett. Guttungen blir ofte veldig møkkete etter å ha vært i barnehagen, så han bruker sjeldent barnehageklær flere ganger uten å vaske de. Og det går fryktelig mye undertøy, som sagt fordi samboer trener myeVasker dere virkelig klær HVER dag? Og vasker 1 omgang med oppvaskmaskinen hver dag?
Ofte blir det flere maskiner også. Jeg fatter ikke at noen kan vaske bare 1-2 maskiner tøy i uken, bare sengetøyet vårt tar 2 maskiner...Vasker dere virkelig klær HVER dag? Og vasker 1 omgang med oppvaskmaskinen hver dag?
Vi bruker jo f.eks.håndkleet vårt flere ganger når vi dusjer......ser ingen grunn til å legge det i skittentøyet for hver gang,for etter vi dusjer er vi jo ren.Ofte blir det flere maskiner også. Jeg fatter ikke at noen kan vaske bare 1-2 maskiner tøy i uken, bare sengetøyet vårt tar 2 maskiner...
Ofte blir det flere maskiner også. Jeg fatter ikke at noen kan vaske bare 1-2 maskiner tøy i uken, bare sengetøyet vårt tar 2 maskiner...
Tar kjøkken , oppvaskmaskin og vasker klær,rer senger hver dag. Rydder småting i huset hele tiden. Hele huset blir vasket en dag en gang i uka.
Ellers støvsuger jeg og legger sammen klær ved behov. ( klesdunken med reneklær har en tendens til å stå litt stille)
Totalt ca 11 timer pr uke.