Hus..

teba

Gift med forumet
Kor mange av dere har eige hus elller leiger dere?
Vi leier hovedetasjen i eit hus, med vaskekjeller og flott tomt/mark rundt.
Passe for oss nå så lenge vi kun er tre stk...men vi ønskjer fleire barn da,helst ikkje for lenge mellom kvar,men nå har vi ikkje plass,har kun eit soverom!
HEHE..har sagt at dersom han vil ha fleire barn fort må han bygge hus fort til oss[:D][;)]

vi leier en under etasje vi da [:)] men leiter etter noe litt større nå, [:)]

Vi leier et hus, med hage og garasje.
Er på utkikk etter et annet hus, men det er ikke så lett, jeg er kresen og vil være sikker på at jeg vil trives der .....

Vi skal bygge. Begynte med planene i februar og kommer i gang på tomten nå.
Ting tar tid [:-]
Solgte huset vi hadde litt for kjapt så vi har leid en stund og må bo her en stund til [:(]

Vi kjøpte vårt eget hus i sommer, 200kvm, kjempe deilig[:)] Så her har vi plass til flere barn hvis vi vil[;)]

Vi eier en leilighet på ca 100kvm men må nok ha noe større etterhvert ja.... Begynner jo å bli en del unger nå...[;)]

vi leier ett hus med hage og garasje i tillegg..men skal kjøpe ett eget til neste år[:)]

vi eier en hel bondegård vi så her har vi plass til barna våres, det er deilig det...

Vi eier enebolig med 3 soverom, så her er det plass til reka i magen og minst en til [:D]

Vi kjøpte ene halvdelen av ett tomannsbolig nå i høst.... og her er 3 soverom og go plass, så her blir vi nok boende noen år. Planen er jo å bygge etter hvert da, men så er det de pengene .....[;)]

vi kjøpte hus i november i fjor.her er det 3soverom,2bad + en do i gangen.to/tre stuer,kjøkken,gang og boder.
driver å bygger trippel garasje med utleie-leilighet i 2.etg.
så her blir vi nok boende i ganske mange år.

Mannen skal på jobbintervju i romjulen.. får han jobben skal vi begynne å lete etter tomt evt. hus.
Vi har sett drømmehuset, men regner med ikke vi får kjøpt det.. tar jo tid med lån å greier...

vi gleder oss hvertfall til å flytte hjem til kr.sand og få etablert oss før babyen kommer (med mindre vi ska bygge, det tar jo litt lengre tid...)

Vi eier et hus med garasje. Alt på en flate , så det er kjempe deilig.

Vi har eget hus,stor hage og kort vei til marka[:)]Driver nå å pusser opp gangen før vi skal bygge ny garasje med leilighet på toppen...

vi eier en liten leilighet midt i byen..
vi driver nå på å diskuterer om vi skal kjøpe eller bygge hus..

hehe bor hos mamma jeg[;)] i rekke hus, litt trangt når beibisen kommer, men siden jeg er alene har jeg nok tenkt å bo her de første mnd i vertfall

Vi bor i leid rekkeleil. Ca. 65 m2, bare 1 soverom. Vi flytter neppe helt med det første, men er samtidig selvsagt innstilt på at det er en midlertidig bopel.
Er ikke så lenge siden vi flyttet til dette stedet, derfor er det litt tidlig å begynne å tenke på å kjøpe/bygge synes vi - må først vite om det er her vi skal slå oss ned, liksom...

Back
Topp