Hus..

Vi leier et krypinn på loftet hos besteforeldra mine . mellom 25 og 45 kvadrat
(Skråtak, så det er bare 25kvadrat boareal, men litt lagringsplass under skråtaket)
MÅ komme oss ut før ungen begynner å krabbe rundt - men først må vi ha EN fast inntekt[;)]

Vi har bygget en tomannsbolig med et vannepar. Ca.200 kvadrat m hver og utleieleilighet. Har kun tre soverom. Mannen min har et barn fra før, så hvis vi får en baby til, må de to minste dele en stund!

Vi har kjøpt en del av et rekkehus vi. 96 kvadrat over 2 etasjer. Tre soverom og to bad, stue kjøkken og bod ute. Kjempefornøyd. Akkurat det jeg ønsket meg. Sambo er også fornøyd. Det er ikke ferdig før senest juli 06 og det er greit for da har vi litt tid til og kjøpe ting vi trenger.
Klem

her er huset vårt dette kjøpte vi i mai i år og vi har total renovert det innvendig hadde ikke råd til og bytte taket så det blir neste sommers prosjekt... har bygget på en spisestue og skal bygge på 2 soverom til... digger dette huset mere en noe annet og vi betaler mindre i lån en vi gjorde i husleie før[:D] og dette huset skal jeg bli gammel og grå i det er sikkert..

Vi kjøpte oss hus august 2004, og her stortrives vi - tre soverom, stor hage, og fem minutter å gå ned i byen... [:D]

Vi eier en enebolig med hage, garasje i verdens mest barnevennlige område. Vi er 10 eneboliger som ligger rundt en stor lekeplass så ingen av oss har mer enn 5 meter fra utgangsdøren til lekeplasen. Masse små barn. Passer bra for oss siden vi snart har 3 barn under 6 år. Huset har 3 soverom 2 stuer og bad og et stort kjøkken. kjøpte for et år siden og har ikke angret et sekund.[:D]

Vi eier en leilighet på 60kvm litt utenfor sentrum. Er akkurat passe for oss to, men siden vi forhåpentligvis blir en til i løpet av et år eller to har vi planer om å kjøpe noe større. Jeg har så lyst på hage!

Samboeren min eier et lite koselig hus, men vi må flytte på oss for det er ikke nok soverom her og den viktigste grunnen er at de to andre barna jeg har fra før har alle vennene sine på et annet boligfelt og de kommer først. Vi ser i avisen etter hus og jeg har tro på at med tiden vil vi finne det rette huset.

Back
Topp