hus eller leilighet??

hamarjente

Forelsket i forumet
hvordan bor dere da jenter??i hus eller leilighet?
vi leide først ei leilighet i sentrum,men da vi skulle få marcus hadde vi behov for større plass så da bestemte vi oss for å kjøpe hus.like greit først som sist fant vi ut.
så nå bor vi ca 6km utenfor sentrum,og trives kjempegodt her.ligger et boligfelt 200meter unna hvor det bor masse barn på alder med marcus,skole og barnehage er også i nærheten.så her blir det nok helt kurant å la marcus vokse opp:)

vi bor i leilighet vi som vi prøver å få solgt slik at vi kan flytte inn i ett hus hehe [:D]

Vi bor i en blokkleilighet, i 4 etg uten heis.. PHU... det er ikke ideelt hvis man skal ha barn... Så heldigvis har vi solgt nå, og flytter 2 jan.. Trives ikke med å bo i blokk.. Så vi har kjøpt oss en leilighet i 2 etg, helt nytt, så den er ferdig jan/feb [:D] gleder meg til å flytte inn dit... Helt nytt og slippe tanken på å pusse opp. Her vi bor nå har vært reneste oppussingsprosjektet,, så nå er jeg lei den biten [:)]
litt enklere å komme seg opp til 2 etg med små barn, når den tid kommer[;)]

Vi bor i hus.

vi har nettopp bygget hus. litt utenfor sentrum, nærmt butikk, skole og buss.

Bor i en to roms leiligheti tredje etg. uten heis. Er blitt litt hardt å komme seg helt opp dit nå om dagen, blir sikkert ikke bare bare med barn og vogn og annet styr senere. Har planer om å bygge hus i Molde etter hvert.

Heihei!

Vi har hus vi... 4 soverom, som ønskes å fylles opp med babyer.... Venter å venter...

Vi har solgt leiligheten i byen og kjøpt oss 2-mannsbolig litt lengre på landet.
Det vil vel bli litt trang her oxo etter kvart. Har 3 soverom og vi vil ha 2 unger. Kan bli trangt når de blir større og begynner og diskutere hvem som har størst rom.

leier 3 roms leil. som vi trives bra i...sentralt til det meste.... og veldig barnevenlig....

klem[:)]

Har hus i byggefelt,nær skole,butikk,barnehage,besteforeldre,barnevakt og bensinstasjon.Veldig kjekt.

eier en 3 roms leilighet midt i sentrum. den har vi total renovert i hele sommer.
vi skal se oss etter hus etter nyttår. hvis alt går etter planen så håper vi at vi har hus en gang i løpete av sommern 06.. hvis ikke vi bestemmer oss for å bygge da.

Vi bor i leilighet bittelitt utenfor sentrum i byen. Med ett soverom. Trives kjempe her![:D]

Leier leilighet vi, og triver godt her.. Men vil ha vårt eget, så til sommeren flytter vi i hus.. Skal kjøpe svigers sitt hus, men skal leie i første omgang til jeg får meg fast inntekt [:)] Gleeeeder meg til å flytte.. jippppiii....[:D]

Vi leier en liten leilighet som vi ikke skulle bo så lenge i.
Motte finne et som var rullestol vennlig men det fant vi ikke og det vi solgte var heller ikke det.
Så i februar bestemte vi oss for å bygge og til nå så er kun målepinnene kommet opp [:@]
Mitten av neste månde er de i full gang på tomen og det skal bli godt [:D]

70 kvm blokkleilighet i 2. etasje (!) med 2 soverom... Nykjøpt i mars i år med tanke på at vi ønsket oss barn.... som i entall, og ikke flertall.... hehe... Blir nok boende 1 års tid før vi må finne noe større.

Vi leier en kjellerleilighet. Har egentlig god plass.
Er ute etter hus, men ting er litt usikkert med min jobbsituasjon.

Back
Topp