hus eller leilighet??

Kjøpte hus i fjor vi, stort og fint[:)] Drømmen er å bygge en gang, men først må det legges ut tomter der vi vil bo[;)]

Vi kjøpte oss hus for litt over ett år siden. Den gang var ikke baby-planene så konkrete som nå, men vi har tre soverom, så her blir det både plass til baby og tilreisende gjester når den tid kommer... jeg har jo hele slekta mi på østlandet.

Vi kjøpte hus i fjor høst, nå er det bare badet og to soverom som ikke er ferdig pussa opp og det skal vi begynne med neste år en gang. Her er det 3 soverom og alt på ett plan- kjempedeilig [:D][:D] Badet må vi bli ferdige med før babyen kommer for det er så lite at det ikke er plass til stellebord der [8|]

Vi har terrasse leilighet. Har veldig lyst på hus men det blir nok noen år frem i tid.

Vi har hus, kjøpte det for ca 3 år siden [:D]

[:D]leier leilighet i under etg på et hus..akkurat passe stor, for oss for tida!! ligger sentralt i et STORT boligfelt!! [:D]

Vi kjøpte halvparten av en tomannsbolig for et år siden, her er det 3 soverom og god plass. Hage har vi også, så det er ideelt for barn også. Men vi drømmer om enebolig på landet da....

vi leier foreløpig, håper på å få kjøpe til sommeren..¨Får se om banken liker oss når vi er ferdig med å studere..-de er ikke så glad i oss nå....[:@]
Irriterende at man ikke kan få lån når man er student..(har hørt om flere andre som har fått det til, men...)

Vi leier leilighet. Med stor hage, 3,5 soverom, 2 bad, 1 stor stue, 1 tv stue, 1 kjøkken, 1 bar/kjøkken. Tilsammen 140 kvadrat. Så vi klarer oss foreløpig. Men billig er det ikke.

Kjøpte hus i fjord, 50 talls. Er ferdig å pusse opp så nå er alt klart til å få en liten familie forøkelse:)[:)]

hei .vi bor i hus. 2 km utfor sentrum., veldig sentralt, 2 min til matbutikk, trives kjempe godt, deilig å ha ett hus for seg selv

Vi bor i leilighet i Tønsberg sentrum. Trives godt i leilighet, men den er litt i minste laget nå som vi får baby. Om et år eller to vil vi nok se oss om etter en større leilighet.

vi har kjøpt oss leil på 100 kvm[:D] holder på og flytte inn no [:o]

vi bor i et forholdsvis nytt rekkehus (bygd 1997).har enden på rekka og trives godt med det!!! godt med plass har vi også. 3 soverom og stort bad!! diggis!!![:D]

[:D]Bor i kjedet enebolig, tre sov. to bad ,to stuer osv. God plass til oss fire, snart fem.(Meg+ gubben,Michael,Caro- og snart kommer lille Alexander også..)

vi kjøpte hus da jeg gikk med Christoffer. var så lita leiligheta vi hadde så vi måtte ha et hus eller en større leilighet, og ettersom bestemora til sambo skulle flytte tok vi over huset hennes. det er godt å ha noe eget som vi kan gjøre som vi vil med

Vi leier akkurat nå, men har kjøpt enden på et rekkehus og kan flytte inn der i juli 06. Det er rett i nærheten av foreldrene mine og nærme sentrum og barnehage/skole. Det fine er at på dette nyetablerte boligfeltet så er det nesten bare barnefamilier. Masse lekekamerater for Christian og Alexander. Boareale er på 96 kvadrat over to etasjer og akkurat mitt i blinken for oss.
Klem

bor i hus sammen med mamma, men skal flytte ut til neste år og finne meg en leilighet [:)] det blir herlig

Vi bor i enebolig. Samoberen min er oppvokst i blokk og ønsket ikke å bo slik, dermed ble det hus!

Back
Topp