Hurra!

Hurra:) Ja tia går myyye fortere nå enn med første snupp..

Mi blir 4 mnd 20/3. Ruller ingen vei enda:) Syns hu er en av få som ikke gjør det :D

Hurra:) Ja tia går myyye fortere nå enn med første snupp..

Mi blir 4 mnd 20/3. Ruller ingen vei enda:) Syns hu er en av få som ikke gjør det :D
Neida, nesten ingen av bebisene på barselgruppa mi ruller :) og kun 1 av 4 av de på felles fysiotime på helsestasjonen på mandag :)

Tror jeg må ha en baby til jeg altså.. :P

Aww så flink :D
Her gjør hun det også nå :)

Hurra for flinke gutten :-)

Han her ruller ikke. Forsøker iblant, men får det ikke til...
Han er nøyaktig 4mnd i dag :-) Tiden går aaaaltfor fort!

Hurra for flinke gutten :D

Tiden går så altfor fort! Er jo snart på tide å rydde vekk 62 :O

Han har det ikke spesielt travelt, han her. Har sett han rulle fra mage til rygg 3 ganger, men ingen systematikk. Legger seg oftere og oftere på siden, men har ikke helt knekt koden for å rulle videre - vet ikke om motivasjonen er der en gang :)

Ruller fra rygg til mage og har holdt på med d sia ho va 3 mnd. Er nå snart 4,5 mnd og kan ikkje rulle tillbake til rygg igjen. Hyl og enda mer hyl når hun blir lei....☺

Så gøy! Hun her og ruller fra rygg til mage:) ikke tilbake da, så hun blir sur fordi hun blir sliten:P så legger jeg henne på ryggen, og to sek etter er hun rundt igjen. Hehehe, jeg leeer så av henne<3

Neida, nesten ingen av bebisene på barselgruppa mi ruller :) og kun 1 av 4 av de på felles fysiotime på helsestasjonen på mandag :)

Tror jeg må ha en baby til jeg altså.. :P

Åhhh trodd mi bare var treg jeg :)

Min ruller også fra rygg til mage, 4 mnd i dag, gjort det en stund.

Var en dag jeg la hun fra meg i babygymmen, plutselig ser jeg hun ligger på magen og jeg tenkte "jeg la hun da fra meg på ryggen". Jeg la hun på ryggen igjen og hun rullet over igjen. Siden den gang har hun elsket å rulle, gjør det sikkert 50 ganger om dagen!

Min rullet fra eg til mage for første gang i går :D

Hadde lagt ham fra meg på lekematten mens jeg ordnet med en flaske til ham, snudde meg og skvatt da han lå og gliste til meg på magen :P

Lille luringen :)

Last edited:
Så gøy! Hun her og ruller fra rygg til mage:) ikke tilbake da, så hun blir sur fordi hun blir sliten:P så legger jeg henne på ryggen, og to sek etter er hun rundt igjen. Hehehe, jeg leeer så av henne<3
Samme her, virker ikke som hun skjønner at hun er tilbake i mageposisjonen når hun ruller rundt igjen1 sek etter hun er snudd :-p

Back
Topp