Wannebe
Glad i forumet
Her har gubben hatt spysjuka i natt, men jeg har sluppet unna enn så lengeHvordan går det? Fortsatt ikke smittet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har gubben hatt spysjuka i natt, men jeg har sluppet unna enn så lengeHvordan går det? Fortsatt ikke smittet?
Ah, ja det er jo ikke helt heldig! De tar seg nå litt friheter disse damene. En gang ble jeg "tvunget" til å si hva det gjaldt for å få time hos legen, til tross for at jeg sa at dette ønsket jeg ikke å dele med noen andre enn legen min. Hun blånektet og sa hun hadde rett til å vite, hvis ikke fikk jeg ikke time! Kjerring...Hun jobber heldigvis ikke der lenger.Det er bra! he he... Men vet om mange pasienter (gjerne eldre) som sier sånn: "men damen på legekontoret sa jeg bare skulle...." Bla bla bla! He he
Ah, ja det er jo ikke helt heldig! De tar seg nå litt friheter disse damene. En gang ble jeg "tvunget" til å si hva det gjaldt for å få time hos legen, til tross for at jeg sa at dette ønsket jeg ikke å dele med noen andre enn legen min. Hun blånektet og sa hun hadde rett til å vite, hvis ikke fikk jeg ikke time! Kjerring...Hun jobber heldigvis ikke der lenger.
Uff det hørtes ikke mye gøy ut Var det eneste jeg tenkte på i helgen når vi lå over doskålen en etter en også.. hadde vært så typisk min flaks at fødselen hadde begynt i tillegg, men det gjorde den heldigvis ikkeVi fikk det på vei til føden. Fødte med omgangssyke. Det kan absolutt ikke anbefales håper at dere alle slipper