Hurra......

Det er bra! :) he he... Men vet om mange pasienter (gjerne eldre) som sier sånn: "men damen på legekontoret sa jeg bare skulle...." Bla bla bla! He he ;)
Ah, ja det er jo ikke helt heldig! De tar seg nå litt friheter disse damene. En gang ble jeg "tvunget" til å si hva det gjaldt for å få time hos legen, til tross for at jeg sa at dette ønsket jeg ikke å dele med noen andre enn legen min. Hun blånektet og sa hun hadde rett til å vite, hvis ikke fikk jeg ikke time! Kjerring...Hun jobber heldigvis ikke der lenger. ;)

Ah, ja det er jo ikke helt heldig! De tar seg nå litt friheter disse damene. En gang ble jeg "tvunget" til å si hva det gjaldt for å få time hos legen, til tross for at jeg sa at dette ønsket jeg ikke å dele med noen andre enn legen min. Hun blånektet og sa hun hadde rett til å vite, hvis ikke fikk jeg ikke time! Kjerring...Hun jobber heldigvis ikke der lenger. ;)

Åh.... Herlighet! Arg! Frekt!

Vi fikk det på vei til føden. Fødte med omgangssyke. Det kan absolutt ikke anbefales:( håper at dere alle slipper:)

Vi fikk det på vei til føden. Fødte med omgangssyke. Det kan absolutt ikke anbefales:( håper at dere alle slipper:)
Uff det hørtes ikke mye gøy ut:( Var det eneste jeg tenkte på i helgen når vi lå over doskålen en etter en også.. hadde vært så typisk min flaks at fødselen hadde begynt i tillegg, men det gjorde den heldigvis ikke:)

Det var ikke festlig nei. Og ble liggende alene på isolat etterpå. Og ble møtt av en sykepleier med beskjed om at jeg burde vært hjemme og ikke smittet de andre på sykehuset. Problemet mitt var at eldre jenten og mannen også var syk. Og gutten på 2 frisk. Så om jeg hadde dratt hjem hadde det vært en større belastning på både meg og mannen:(

Bli frisk så slipper du å ligge på isolat å være dårlig... Bedre å være syk hjemme før

Huff her er akkurat minstemann ferdig med feber og omgangsyke. Nå er det gubben og eldste som er igang. Jeg er foreløpig fri, men med termin om 9dager kjenner jeg panikken. ... ikke en sånn oppladning jeg ønsker akkurat! Men kanskje bedre at det kom nå før barselstiden. Så sånn sett.. noen tips til å slippe klar? Imorgen er det frem med grønnsåpebøtte utluftning og sengeskift. Bytter handhånkler hver dag nå og tannkostene er skiftet ut.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Usj, jeg kan ikke gi noen tips i hvertfall.. gjorde flere i herdig forsøk på ikke å få det, men fikk det jo allikevel;) Jeg kan bare si Lykke til og krysser fingrene for at du slipper unna!:) Er som mamma sier, hun vil heller føde enn å kaste opp:p

Back
Topp