Hurra......

Wannebe

Glad i forumet
Vi har fått omgangssyke i hus:( Måtte hente veslemor i stad.. Nå kan babyen holde seg inne til vi er ferdig med det i hvertfall... Og jeg krysser fingrene for å slippe unna!!

Hadde det forrige uke :yuck: Var en ny og unødvendig opplevelse å kaste opp høygravid !!!! ;)

Uff. Håper du slipper unna.

Her har hun heldigvis ikke kastet opp noe mer siden klokken 3, så er jo lov å håpe at det er over alt:) Jeg har klora, brukt antibac og dusja med hibiscrub, så jeg har i hvertfall ikke mange bakteriene utvendig:p hehe..

Her har hun heldigvis ikke kastet opp noe mer siden klokken 3, så er jo lov å håpe at det er over alt:) Jeg har klora, brukt antibac og dusja med hibiscrub, så jeg har i hvertfall ikke mange bakteriene utvendig:p hehe..

Spysyken (norovirus, ikke bakterier!) drepes ikke av sprit og antibac. God gammeldags håndvask med såpe og ellers såpevask rundtom er det som må til! Lykke til, håper du slipper unna! Hilsen sykepleier :)

Spysyken (norovirus, ikke bakterier!) drepes ikke av sprit og antibac. God gammeldags håndvask med såpe og ellers såpevask rundtom er det som må til! Lykke til, håper du slipper unna! Hilsen sykepleier :)
De anbefalte sprit på legekontoret..:confused: Jaja, da er jeg hvertfall rein og pen;) For du føler deg ikke mye fresh etter å ha vaska spy en dag:p Men tror det er over heldigvis, nå er det feber, snørr og hosting:( Første året i barnehagen er no herk!

Last edited:
De anbefalte sprit på legekontoret..:confused: Jaja, da er jeg hvertfall rein og pen;) For du føler deg ikke mye fresh etter å ha vaska spy en dag:p Men tror det er over heldigvis, nå er det feber, snørr og hosting:( Første året i barnehagen er no herk!
Det stemmer at sprit ikke tar noro :) Rart de sa det til deg hos legen..

Får uansett håpe du ikke blir smittet. :)

Sykt! De burde vite bedre på et legekontor... Eller var det legesekretæren som skulle gi "gode" råd? ;)

Legesekretærer er ofte dessverre farlige folk! De gir råd til pasienter uten medisinsk bakgrunn, og pasienter sluker det. De er jo tross alt hos legen! Huff! :(
På mitt legekontor er det bare helsesekretærer. Altså har de medisinsk utdanning. Vet ikke om det er fagbrev, årsstudium eller bachelor da?

Helsesekretær kan du bli på et halvt år. ;) å gi medisinske råd er IKKE en del av jobben.

Det kan vel diskuteres hvor mye medisin de kan selv om de er helsesekretærer...
Ja nei jeg vet som sagt ikke hvor lang utdanning de har. Er sykepleier selv, men har aldri tenkt noe over lengden på utdanningen. Når det er sagt så har jeg aldri fått noen medisinske råd av de på mitt legekontor i alle fall. :)

Ja nei jeg vet som sagt ikke hvor lang utdanning de har. Er sykepleier selv, men har aldri tenkt noe over lengden på utdanningen. Når det er sagt så har jeg aldri fått noen medisinske råd av de på mitt legekontor i alle fall. :)

Det er bra! :) he he... Men vet om mange pasienter (gjerne eldre) som sier sånn: "men damen på legekontoret sa jeg bare skulle...." Bla bla bla! He he ;)

Back
Topp