Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I helga har jeg prøvd meg uten kvalmestillende tabletter, og det har gått kjempebra! Er 14+1 i dag, og krysser aaaaalt jeg har for at jeg er over det verste. De to andre svangerskapene har jeg vært kvalm nesten hele veien, så jeg er veldig positivt overrasket! Hvordan går det med dere andre og kvalmen?
Kvalmen er der like mye, men oppkastet har gitt seg! Jeg har ikke tatt en eneste kvalmestillende, er så redd for sånt, selv om jeg kunne nok trengt det.. Var innlagt på grunn av dehydrering og har spydd noe helt utrolig.. Nå er jeg bare kvalm og brekker meg, derimot oppkastet har gitt seg, 2 uker siden sist oppkast
Her er det veldig opp og ned, klart meg uten kvalmestillende i 3dager men måtte ta ein idag etter å ha kastet opp all mat eg prøvde å ete :/
Er 14+3 å håper så inderlig at da snart gjir seg!
Her går det bedre, men har gode og dårlige dager, har alltid afipranen i veska i tilfelle jeg blir veldig dårlig når jeg er på jobb f.eks. Kaster opp minst en gang per dag, men det er ingenting i forhold de foregående ukene. Ellers prøver jeg å unngå å ta medisiner og heller spise lite og ofte