Hurra x2

Virker som eg har gjordt god business for Lilleprinsen.no med å vise stellevesken min, hehe,,,,
Men eeeeeelsker den! Og dere kommer garantert ikke til å angre på at dere kjøper ByStroom dere heller :o)
 
Hehehe ja du burde egentlig sende dem en mail, å vise dem hvorfor de plutselig har fått solgt så mange vesker hi hi
 


Moira skrev:
Ja sant!! Håper alt går i orden, sånn at du får pengene dine tilbake, og veske fra Lilleprinsen =)


Fikk svar på mail:) så da er kjøpet annulert, penger refundert og veske handlet hos lilleprinsen:) Thank u:) 

gleder meg til den kommer:) 
 


lilyofthevaley skrev:


Moira skrev:
Ja sant!! Håper alt går i orden, sånn at du får pengene dine tilbake, og veske fra Lilleprinsen =)


Fikk svar på mail:) så da er kjøpet annulert, penger refundert og veske handlet hos lilleprinsen:) Thank u:) 

gleder meg til den kommer:) 

Ååå så bra da =)

Har fått sendemelding i posten, men den er enda i Oslo... Men jeg har den nok før helga i allefall =) Gleder meg masse!!
 


lilyofthevaley skrev:
hehehe.. passe deg så du ikke bruker den så masse før mini kommer.. :) 


Hehe neida den skal ikke tas i bruk før jeg begynner å pakker til vi skal på sykehuset =)
Tenkte å pakke til babyen i den, i og med at den er såpass grei i størrelsen liksom! Skal ha med en koffert til meg selv med det jeg trenger.

Begynner pakkingen om en mnd. tid - sånn at ting er klart i tilfelle vi blir langt inn (har blitt det i tidligere svangerskap - så derfor vil jeg ha dette på plass såpass tidlig)

Åååå jeg gleder meg til å sniffe bebis igjen <3
 


Moira skrev:


lilyofthevaley skrev:
hehehe.. passe deg så du ikke bruker den så masse før mini kommer.. :) 


Hehe neida den skal ikke tas i bruk før jeg begynner å pakker til vi skal på sykehuset =)
Tenkte å pakke til babyen i den, i og med at den er såpass grei i størrelsen liksom! Skal ha med en koffert til meg selv med det jeg trenger.

Begynner pakkingen om en mnd. tid - sånn at ting er klart i tilfelle vi blir langt inn (har blitt det i tidligere svangerskap - så derfor vil jeg ha dette på plass såpass tidlig)

Åååå jeg gleder meg til å sniffe bebis igjen <3


Jeg gikk to uker og fem dager over termin sist.. Jepp.. leeeenge å vente. så jeg smøøøøører meg med tålmodighet og "faker" at terminen min er 1. juni;:) hehe,.,.

Gleder meg også til å sniffe bebi...!!!! lykke:)
 
Så lenge over?? Ååå jeg hadde dødd!!! Evt. Tatt livet av noen andre!! Jeg har fått alle mine 4 noen dager før termin, så regner vel med at denne også gjør det:-) Har planlagt fødsel helga før termin, evt. På termin. Så får jeg noen dager på sykehuset, og kan komme hjem til barn som er i bhg og på skole i stede for til helg hvor alle er hjemme;-)
 
Jeg fikk min på Onsdag jeg =)

JAAAAAAA den var utrolig flott!! Skikkelig lukseriøs følelse (kan vel med sikkerhet si at jeg ikke har vært borti så mye sånn rikmannsluksus i min tid hi hi) med både den tøy posen rundt veska og sånn!!

Ble forresten veldig fornøyd med størrelsen. Ville ikke hatt mindre, men heller ikke større tror jeg. Den han fint på vogna også - så den var helt enkelt PERFEKT =)

Etter helga 10-12 skal jeg vaske opp alt av klær o.l - og da skal jeg også pakke sykehus bagen til meg og bebisen <3 Da skal jeg bruke stelleveska til babyen sine ting <3
 


Moira skrev:
Jeg fikk min på Onsdag jeg =)

JAAAAAAA den var utrolig flott!! Skikkelig lukseriøs følelse (kan vel med sikkerhet si at jeg ikke har vært borti så mye sånn rikmannsluksus i min tid hi hi) med både den tøy posen rundt veska og sånn!!

Ble forresten veldig fornøyd med størrelsen. Ville ikke hatt mindre, men heller ikke større tror jeg. Den han fint på vogna også - så den var helt enkelt PE

Etter helga 10-12 skal jeg vaske opp alt av klær o.l - og da skal jeg også pakke sykehus bagen til meg og bebisen <3 Da skal jeg bruke stelleveska til babyen sine ting <3


ååh. ja, jeg håper tiden fremover går fort nå.... er sykemeldt så jeg jobber 60%... håper jeg skal slippe de verste bøygene:)


Hang så nydelig på min vogn også:)
 
Back
Topp