Hurra x2

Moira

Glad i forumet
Da har jeg bestilt meg 3D ul på ultralyd portalen 11 februar - noe jeg gleder meg VANVITTIG til!!! =)

OG så fant jeg Caja BySTROOM nedsatt på lilleprinsen, så da ble det en sånn på meg =) Trengte virkelig ny veske, så den kommer til å bli brukt til både veske og stelleveske =)

Syns den var veldig fin - hadde egentlig lyst på Aida eller Cleo - men Caja var også absolutt et alternativ =) Hæppiiiii =) =)

 
jeg har denne posen og den vogna.. så jammen tror jeg at jeg også kan ha den der som du har.. som er på tilbud:) blir kos;) Den er på Tilbud hos BYSTROOM nettbutikk også.. hvor mye betalte du? 
Vognpose med skifergrått cordtrekk
 
Jeg har sandfarget vogn, men bestilte svart veske:-) Betalte 599,- (741,- eller no sånt totalt)
 
Hva blir den fra nettsiden da?! For om jeg finner den billigere, så får jeg den for samme pris hos lilleprinsen -10% :-) står om det i kjøpsbetingelsene;-)
 
Knallfin veske!!!! Og det blir stas med 3D-ul ja! Jeg kjente jeg ble litt gira jeg også, men jeg får bare glede meg over å se snuppa di på minnebrikken etter du er ferdig. Gleder meg masse!! Det blir jo morsomt for oss og se også, selv om det ikke er vårt barn så er jo våre kommet ca like langt :) Gleder meg til å treffe deg!
 
Ja blir morro å vise fram bebisen <3 Dere skal få kikke så mye og lenge dere vil. Jeg kommer helt garantert til å være on cloud #9 etterpå uansett =) Da er det kos å dele det med noen =)

Du får gosnakke litt med mannen, så kanskje du kommer deg avgårde på en enten før eller etterpå =) Ser alle timene for akkurat DEN dagen er opptatte - men finnes jo flere dager =)
Håper bare at snuppa fortsatt er en snuppe, og ikke plutselig er blitt en snapp hehe =) Men da blir jeg veeeeldig overrasket!!

De er så ferdige på den tiden liksom.. Skal se om jeg finner filmen av Lucas når jeg var på 3D ul med ham, så får du se der. Han gjemte seg nesten inni morkaka da men hehe =)

Og veska - dyr - men billigere enn mange andre jeg har sett på. Og når den også kan brukes som vanlig veske, så tenker jeg at det var ok =) Men NÅ er det ingenting annet enn vippestol jeg mangler! Sånn ca i allefall hehe =)

 
Ja, nå sjekka jeg det.. NULL I toll.. men litt i moms.. men har den merket som gift.. så skal ikke være så stress:) jaja, blir spennende:) 





 
Husker ikke helt, men jeg bestilte noe fra danmark som kom på 341,- og jeg måtte ut med hele 203,- i tollavgifter...

Hadde glemt av det der og da jeg også, men kom PLUTSELIG på det hehe =)

Prøv å se om du får avbestilt da - og heller bestill fra lilleprinsen ;) Tror du garantert kommer billigere uttav det =)
 


lilyofthevaley skrev:
Ja, nå sjekka jeg det.. NULL I toll.. men litt i moms.. men har den merket som gift.. så skal ikke være så stress:) jaja, blir spennende:) 






Du skal ikke betale dansk moms, men du skal betale toll. Selv om du har merket den som gift - så er det ikke sikkert de sender den som det. Jeg merket også av bestillingen min som gave, men neeeeida...

Du betaler heller ingen toll nå, men pakken kommer i "oppkrav", sånn at du må betale tollavgiften før du får ut pakken =)
 
Går sikkert an å ringe eller sende en mail om at du ønsker å avbestille =)

Du risikerer jo å få et forenklet toll forelegg på 450,- i tilegg til det vesken i seg selv kostet..

Håper jo slipper å betale toll OM du ikke får avbestilt da - men veeeldig kjipt om du allikevel blir nødt
 


Moira skrev:


lilyofthevaley skrev:
Ja, nå sjekka jeg det.. NULL I toll.. men litt i moms.. men har den merket som gift.. så skal ikke være så stress:) jaja, blir spennende:) 






Du skal ikke betale dansk moms, men du skal betale toll. Selv om du har merket den som gift - så er det ikke sikkert de sender den som det. Jeg merket også av bestillingen min som gave, men neeeeida...

Du betaler heller ingen toll nå, men pakken kommer i "oppkrav", sånn at du må betale tollavgiften før du får ut pakken =)

JA, men jeg sjekket det på norsk toll sine nett sider.. så skriver du inn hva du betaler, pluss sendekostnader pluss evnt forsikringsandel.. åsså regner den ut hva du skal betale... IKKE nork toll på vesker.. åsså er det noe moms... men det er ca 50 50 på å slippe unna:) bestiller mye på ebay.. veldig ofte det ikke er ekstra utgifter når den kommer til landegrensen;)
 


lilyofthevaley skrev:


Moira skrev:


lilyofthevaley skrev:
Ja, nå sjekka jeg det.. NULL I toll.. men litt i moms.. men har den merket som gift.. så skal ikke være så stress:) jaja, blir spennende:) 






Du skal ikke betale dansk moms, men du skal betale toll. Selv om du har merket den som gift - så er det ikke sikkert de sender den som det. Jeg merket også av bestillingen min som gave, men neeeeida...

Du betaler heller ingen toll nå, men pakken kommer i "oppkrav", sånn at du må betale tollavgiften før du får ut pakken =)

JA, men jeg sjekket det på norsk toll sine nett sider.. så skriver du inn hva du betaler, pluss sendekostnader pluss evnt forsikringsandel.. åsså regner den ut hva du skal betale... IKKE nork toll på vesker.. åsså er det noe moms... men det er ca 50 50 på å slippe unna:) bestiller mye på ebay.. veldig ofte det ikke er ekstra utgifter når den kommer til landegrensen;)

Ahhaaa =) Var inne der å kikket nå =)

Ble jo en total kostnad på over 800,- OM du blir "tatt" da, men håper du slipper unna =)

Syns i allefall vi har kjøpt oss veeeldig fine stellevesker =)
 
gjort det...gjennstår bare å vente å se da... håpe de ikke blir utsolgt på lilleprinsen.. hehe.. da er det litt dust..
 
Ja sant!! Håper alt går i orden, sånn at du får pengene dine tilbake, og veske fra Lilleprinsen =)
 
Back
Topp