Hurra! Tidlig UL, bankende hjerte og alt er bra! :-D

Forresten veldig glad for at hun fortalte om blodet! Man kan se det på bildet jeg fikk også. For da trenger jeg ikke å bli steinredd hvis jeg begynner å blø! :)

Ser det er fleire som er på ul tidlig. Er det privat? Og er det spesielle grunner ? Har litt lyst sjølv for da er lang til å venta til uke 18 synest eg ☺
Noen har spesielle grunner og trenger oppfølging. Disse får det dekket. Jeg var bare bekymret og synes da at det er helt på sin plass at jeg betaler for det selv privat, siden det skyldes at jeg er bekymret uten grunn ;) jeg skal også i uke 12 og den betaler vi også selv.

Hurra ja :) så gøy!! Jeg var også idag :) så et bankende hjerte, og embryo på 7,8 mm..er 7 uker idag. Så din bebiss har d nok godt som er 7 mm allerede ;)
Gratulerer! :) det er så deilig å se! :) så jeg hadde skrevet litt rart. Hun målte spiren til UKE 7. Fikk ikke med meg hvor lang den var.

Gratulerer! :) det er så deilig å se! :) så jeg hadde skrevet litt rart. Hun målte spiren til UKE 7. Fikk ikke med meg hvor lang den var.
Hehe..jeg leser litt fort også av og til :) Er like langt vi da ;) for en lettelse å få se hjertet slå ;)

Hehe..jeg leser litt fort også av og til :) Er like langt vi da ;) for en lettelse å få se hjertet slå ;)
Jeg er bare 6+3. Vet akkurat når jeg ble gravid :) derfor lo hun litt da hun målte babyen til uke 7 og hun mente den fikk nok mat av meg ;) bare tull selvfølgelig. De vokser vel litt i rykk og napp... :)

Helt fantastisk! tårene begynte å trille da ja ;)

Jeg er bare 6+3. Vet akkurat når jeg ble gravid :) derfor lo hun litt da hun målte babyen til uke 7 og hun mente den fikk nok mat av meg ;) bare tull selvfølgelig. De vokser vel litt i rykk og napp... :)

Helt fantastisk! tårene begynte å trille da ja ;)

Høres fantastisk ut :) Vet du om det er veldig vanlig å høre hjertelyd i uke 6 ++ ?
Mannen min reider ut i nordsjøen neste uke, da er jeg 7 uker. Vurdere å ha en ul før han reiser for å roe nervene litt :nailbiting: Eller vente til han kommer hjem i uke 9;) Så leeenge å vente :wideyed: Men vil jo virkelig se at hjerte slår, er redd jeg er for tidlig viss jeg går neste uke

Høres fantastisk ut :) Vet du om det er veldig vanlig å høre hjertelyd i uke 6 ++ ?
Mannen min reider ut i nordsjøen neste uke, da er jeg 7 uker. Vurdere å ha en ul før han reiser for å roe nervene litt :nailbiting: Eller vente til han kommer hjem i uke 9;) Så leeenge å vente :wideyed: Men vil jo virkelig se at hjerte slår, er redd jeg er for tidlig viss jeg går neste uke
Sekretæren på klinikken satte opp timen for meg og mente at 6+3 var helt fint, men har lest om de på nettet som ikke har fått se hjertet. To tips: Sørg for at de tar innvendig ultralyd der du bestiller, og pass på å tisse godt før undersøkelsen (ellers kan bildet bli uklart)

Gratulerer :) så artig du fikk se hjertet :D jeg er like langt ca 6+5 :D har ikke tatt noen ul eller legetime enda,blir legetime neste uke :)

Jeg var 6+0(torsdag som var), måtte tisse (selv om jeg gikk på do rett før jeg dro til timen) Da ble det uklart, og så ikke hjertet banke. Men han så bevegelser som "var forenlig" med at hjertet banket. Så nå må jeg vente en heeeeel uke til for ny UL... Da bør jeg være 7+4..

Skulle ønske jeg hadde klart å være litt mer tålmodig før jeg bestilte UL..hadde kanskje sett mer da :-)

Men om du er 7 uker nå, så bør du se det :-) Bare husk på å tisse!! :-)

Gratulerer :) så artig du fikk se hjertet :D jeg er like langt ca 6+5 :D har ikke tatt noen ul eller legetime enda,blir legetime neste uke :)
Jeg var hos legen på mandag for en uke siden for å måle blodverdier. Greit å få sjekket opp om jern og D-vitamin (som jeg har mangel på fra før).

Jeg var 6+0(torsdag som var), måtte tisse (selv om jeg gikk på do rett før jeg dro til timen) Da ble det uklart, og så ikke hjertet banke. Men han så bevegelser som "var forenlig" med at hjertet banket. Så nå må jeg vente en heeeeel uke til for ny UL... Da bør jeg være 7+4..

Skulle ønske jeg hadde klart å være litt mer tålmodig før jeg bestilte UL..hadde kanskje sett mer da :-)

Men om du er 7 uker nå, så bør du se det :-) Bare husk på å tisse!! :-)
Det var på grunn av at du skrev det at jeg passet på å tisse ordentlig før undersøkelsen :) Tusen takk for tipset! :)

Jeg var hos legen på mandag for en uke siden for å måle blodverdier. Greit å få sjekket opp om jern og D-vitamin (som jeg har mangel på fra før).

Skal sjekke alt hos legen 19 januar :)

Back
Topp