Hurra! Tidlig UL, bankende hjerte og alt er bra! :-D

Mammato

Termin 5. september 2015
Septemberlykke 2015
Juble! Har akkurat vært på tidlig UL. Der fikk jeg se et blinkende hjerte, jeg fikk høre hjertelyd som slo med normal rytme. :-D Jeg er så lettet! Jeg er 6+3 i dag og hun målte fosteret til uke 7. Så da lo hun og sa at den får nok mat av meg ;)
Hun så også en blodansamling i livmoren, men alt var bra med babyen. Så hun sa at hvis jeg begynner å blø litt trenger jeg ikke å bli redd.

Super opplevelse! Og jeg kan virkelig anbefale Oslo City Legesenter :-)

Last edited:
FANTASTISK!! Det var virkelig kjekt å høre :D Gratulerer så mye!! For en herlig følelse det må ha vært :)
Jeg skal på ul på torsdag. Krysser fingrene :)

Åhh...så herlig!!! Lillesøsteren min var også veldig fornøyd med Oslo City legesenter :D

Så bra! :-D Alltid godt å lese om slike gode nyheter. Jeg skal på sjekk på torsdag. Da er jeg 6+4. Men jeg begynte å blø litt friskt + mørkt istad, så jeg er egentlig forberedt på det verste :-/

Ser det er fleire som er på ul tidlig. Er det privat? Og er det spesielle grunner ? Har litt lyst sjølv for da er lang til å venta til uke 18 synest eg ☺

Så flott! Hurra!

Hurra ja :) så gøy!! Jeg var også idag :) så et bankende hjerte, og embryo på 7,8 mm..er 7 uker idag. Så din bebiss har d nok godt som er 7 mm allerede ;)

Så bra! :-D Alltid godt å lese om slike gode nyheter. Jeg skal på sjekk på torsdag. Da er jeg 6+4. Men jeg begynte å blø litt friskt + mørkt istad, så jeg er egentlig forberedt på det verste :-/
Lykke til! Krysser fingrene for deg! Jeg har også hatt en blødning, og kan visst forvente en til slik ul-dama sa, så det trenger ikke bety noe...

Back
Topp