Hurra, jeg ble ruger !!

Hestehoven

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
På ett perfekt embryo.. Måtte det bare feste seg denne gangen.. TVI TVI!! :)
Så glad og lettet nå !,

Så fantastisk. :D Håper virkelig dette går din vei altså! :) Tvi tvi. :D

Lykke til med rugingen... :)

Så herlig! Da gjenstår bare den altfor lange rugetiden! Sender mange positive tanker din vei :-)

Takk jenter :)))))

Lykke til ;) testa pos på ruge dag 9... Håper du også får det <3

Så flott, Hestehoven! Jeg har jo skjønt at du grunnet endo ikke bør gjennomgå flere forsøk, så her krysses virkelig ALT for at dere omsider skal lykkes på søskenforsøket. Måtte det bli omtrent ni måneders ruging fra nå av :).

Åh, det var fantastisk gode nyheter! Ja, nå bør spiren bli sittende!! Jeg ønsker deg masse lykke til med rugingen:-)

Håper jeg følger deg hakk i hæl! Krysser fingre og tær!!!

Hvordan går det med deg, Hestehoven? Tenker masse på deg i disse dager, og håper det beste. Måtte det være deres tur nå!

Hvordan går det med deg, Hestehoven? Tenker masse på deg i disse dager, og håper det beste. Måtte det være deres tur nå!
Takk for det, Hermine :) Gruer fælt for i morgen, skjønner Ikke hvordan jeg skal klare en nedtur til. Har betilt osshotelltur til sverige i helgen, så vi slipper å sitte hjemme og deppe.. Har som du skjønner liten tror på noe positivt resultat :( Du da, snart i gang med frys?

Håper inderlig den dårlige magefølelsen ikke stemmer! Det sies jo at det ofte er de gangene man har mindre/færre symptomer enn ellers at det faktisk klaffer. Jeg krysser og krysser for at dere omsider skal få den positive testen igjen! Det blir garantert godt å komme seg bort en helg, uansett hva testen i morgen måtte vise.

Back
Topp