Hurra, jeg ble ruger !!

Takk for det, Hermine :) Gruer fælt for i morgen, skjønner Ikke hvordan jeg skal klare en nedtur til. Har betilt osshotelltur til sverige i helgen, så vi slipper å sitte hjemme og deppe.. Har som du skjønner liten tror på noe positivt resultat :( Du da, snart i gang med frys?

Åh, håper magefølelsen tar feil denne gangen!!! Jeg skjønner utrolig godt at du gruer deg til testingen - sender deg masse oppbacking og positiv tanker! Veldig, veldig lurt med hotelltur uansett utfall:-)

Håper å komme igang med fryseforsøket snart ja, og så tenker vi fælt på veien videre.... ED er iallfall foreløpig lagt på hylla pga. så fint resultat ved forrige forsøk. Så det er iallfall deilig å vite at jeg kan produsere noen få gode egg!!:-) Tvi tvi for oss alle!

Lykke til med testingen nå Hestehoven!

Tusen takk! Føler litt at jeg startet reisen med deg, siden vi hadde forsøk på likt;) Vi har det kjempebra ;)
Så godt å høre.. For meg er det veldig rart å tenke på at om vi hadde lykkes når vi hadde forsøk samtidig hadde vi hatt en liten nå... Bra det lykkes for noen, glad på dine vegne :)

Så godt å høre.. For meg er det veldig rart å tenke på at om vi hadde lykkes når vi hadde forsøk samtidig hadde vi hatt en liten nå... Bra det lykkes for noen, glad på dine vegne :)

Ja, ikke sant? Det er veldig rart å tenke på..... Syns det er stort av deg å klare å være glad på mine vegne, jeg måtte 3 runder før spira satt skikkelig. Ble gravid på alle rundene, men de 2 første endte i spontanabort.....Så vet hvor tøft det er, og du har opplevd nederlaget mange flere ganger enn meg, det må være utrolig tøft for dere! Vet ikke hva mer jeg skal si egentlig..... *klem*

Back
Topp