Hurra! :D

MamaBear

Elsker forumet
Var på tidlig UL idag og der såg vi en liten bønne med fine hjerteslag <3 Hu målte meg til 7+6 idag, så jeg er litt lengre på vei enn hva jeg trodde. Så egentlig hører jeg vel til november nå, men tenker jeg bare fortsetter å henge her siden det er akkurat i grenseland ;)
Hu sa iallfall at alt såg helt perfekt ut, og når det ser så bra ut nå er det over 90 % sjanse for at alt går bra videre :D Såååå glad og lettet idag! :)

Åå så godt da! :D tror kanskje jeg skal takke ja til tidlig UL jeg også etter å ha lest dette. Legen min sa etter forrige MA at jeg kunne få henvisning til tidlig ul hvis jeg ville. Men siden tvillingene døde i uke 8 og jeg ikke merket noe før uke 14 er jeg redd for at om jeg er på ul uke 7/8/9 så kan det samme skje etterpå uansett :( men er kanskje betryggende allikevel? :)

Ååå så herlig! :):) men hva er det som skal til for å få tidlig ultralyd? Jeg har gjerne kunne tenkt meg det selv :)

Så herlig! :love7
Var det privat UL?
Hvor langt ble du satt frem?

Åå så godt da! :D tror kanskje jeg skal takke ja til tidlig UL jeg også etter å ha lest dette. Legen min sa etter forrige MA at jeg kunne få henvisning til tidlig ul hvis jeg ville. Men siden tvillingene døde i uke 8 og jeg ikke merket noe før uke 14 er jeg redd for at om jeg er på ul uke 7/8/9 så kan det samme skje etterpå uansett :( men er kanskje betryggende allikevel? :)
Jeg ville ha fått tidlig UL om jeg var deg, det er jo godt å høre at alt er bra selv om man ikke kan vite helt sikkert at det går bra :) Vi fikk høre hjertelyden også, og det var jo bare herlig :D

Ååå så herlig! :):) men hva er det som skal til for å få tidlig ultralyd? Jeg har gjerne kunne tenkt meg det selv :)
Jeg tok privat pga jordmor anbefalte det igår da jeg var hos henne. Hun skulle uansett henvise meg, men da måtte jeg nok vente 3 uker, og hu ville jeg skulle få sjekket ganske kjapt. Jeg betalte 600 kr, og det synes jeg er helt greit for å få litt ro i sjela ;) Så jeg ringte bare selv til ei hu anbefalte, og jeg kunne få time på dagen om jeg ville :)

Så herlig! :love7
Var det privat UL?
Hvor langt ble du satt frem?
Det var privat ja, ble satt frem 6 dager :) Og det stemmer nok det, for jeg var veldig usikker selv ;)

Back
Topp