Hundenavn

• Trådstarter Trådstarter Turid-Laila
  • Opprettet Opprettet
Hunden jeg hadde for flere år siden het Blenda, brukte samme navn som oppdretteren ga henne og det passet hun som også.

Forøvrig enig i at Lucifer er guttenavn (hatt en katt som het det)

Tenk deg å gå tur med Gudrun a, høres ikke det jovialt og hyggelig ut? [emoji38]
Joda [emoji14] Men en liten del av meg hadde dæva av latter for hver gang. Også kommer vi til å gå på utstilling. "Her kommer Gudrun fra kennel ***** " [emoji23][emoji23][emoji23]

Hunden jeg hadde for flere år siden het Blenda, brukte samme navn som oppdretteren ga henne og det passet hun som også.

Forøvrig enig i at Lucifer er guttenavn (hatt en katt som het det)
Her får de filmnavn fra oppdretter. Typisk 'catch me if u can' og slikt. Men Blenda var forsåvidt søtt da :D

En kollega av meg bruker menneskenavn på hundene sine. Når jeg var nyansatt, og nevnte kollega snakket om hva han og hunden skulle finne på i helgen, var jeg overbevist om at han var homofil, og snakket om samboeren sin. :knegg:

Helt til den dagen jeg skulle jobbe på kvelden, og det kom ei bikkje løpende mot meg i det jeg kom inn i gangen - fulgt av ropet "Geir, kom hit!". :hilarious: Da demret det for meg.

En kollega av meg bruker menneskenavn på hundene sine. Når jeg var nyansatt, og nevnte kollega snakket om hva han og hunden skulle finne på i helgen, var jeg overbevist om at han var homofil, og snakket om samboeren sin. :knegg:

Helt til den dagen jeg skulle jobbe på kvelden, og det kom ei bikkje løpende mot meg i det jeg kom inn i gangen - fulgt av ropet "Geir, kom hit!". :hilarious: Da demret det for meg.
Hahahaha! [emoji23][emoji23] Fantastisk !

Farmors katt heta Andreas. Og den kom på rop. Ropte ofte på den på gården som også var i en endevei. Ofte folk kom dit for bilder over fjorden og kjørte igjen. Etter farmor ga de kaker og kaffe [emoji23] Da kom plutselig en liten gutt til meg. Han heta det samme som katten. Jeg ble forvirra [emoji23]

Tispa mi heter Thule :happy: hannen min Mithras. Mithra er et alternativ for tispe. Om du ikke vil ha tradisjonelle navn da

Hunden min heter Aria:Heartpink:love7 Ellers syns jeg Luna er veldig fint..Det hette den forrige hunden vår som dessverre måtte avlives bare 8 mnd gammel før jul...:crybaby2:crybaby2Chanel syns jeg også er vakkert hundenavn:)

Hunden min heter Aria[emoji813]pink:love7 Ellers syns jeg Luna er veldig fint..Det hette den forrige hunden vår som dessverre måtte avlives bare 8 mnd gammel før jul...:crybaby2:crybaby2Chanel syns jeg også er vakkert hundenavn:)
Aria var også veldig fint [emoji169] Jeg heller en del mot Luna. Syns det passer en smule på en svart/hvit tispe også [emoji4] Så trist å høre om valpen deres [emoji169][emoji169] Må ha vært tøfft ! Klem !

Aria var også veldig fint [emoji169] Jeg heller en del mot Luna. Syns det passer en smule på en svart/hvit tispe også [emoji4] Så trist å høre om valpen deres [emoji169][emoji169] Må ha vært tøfft ! Klem !

Ja, Luna er et helt fantastisk fint navn. Passer veldig godt på hunder:):Heartbigred Ja, det er noe av det verste jeg har opplevd, gråt i flere uker og hadde en klump i halsen og magen mange uker etterpå...Men utrolig glad for våffsen vi har nå:love7:love7:love2:love2 Lykke til med valp, hunder er noe av det beste i verden:Heartred:Heartpink

Ja, Luna er et helt fantastisk fint navn. Passer veldig godt på hunder:)[emoji813]bigred Ja, det er noe av det verste jeg har opplevd, gråt i flere uker og hadde en klump i halsen og magen mange uker etterpå...Men utrolig glad for våffsen vi har nå:love7:love7:love2:love2 Lykke til med valp, hunder er noe av det beste i verden[emoji813]red[emoji813]pink
[emoji169][emoji169]

Takk. Vi gleder oss og jeg koser meg med shopping. Ungene vet ikke enda. Nå er det bestemor som har kennel. Så de tror alle valpene skal bort til andre familier. De vet ikke at ene oppi valpekassa er vår. Vi vil ikke at ventetiden skal være så grusom lang for de. Enda 5 uker igjen så [emoji4]

Aya eller Mille[emoji7]

Back
Topp