Gudrun ja [emoji23][emoji23][emoji23]
Tenk deg å gå tur med Gudrun a, høres ikke det jovialt og hyggelig ut? [emoji38]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gudrun ja [emoji23][emoji23][emoji23]
Joda [emoji14] Men en liten del av meg hadde dæva av latter for hver gang. Også kommer vi til å gå på utstilling. "Her kommer Gudrun fra kennel ***** " [emoji23][emoji23][emoji23]Tenk deg å gå tur med Gudrun a, høres ikke det jovialt og hyggelig ut? [emoji38]
Her får de filmnavn fra oppdretter. Typisk 'catch me if u can' og slikt. Men Blenda var forsåvidt søtt daHunden jeg hadde for flere år siden het Blenda, brukte samme navn som oppdretteren ga henne og det passet hun som også.
Forøvrig enig i at Lucifer er guttenavn (hatt en katt som het det)

Da demret det for meg.Hahahaha! [emoji23][emoji23] Fantastisk !En kollega av meg bruker menneskenavn på hundene sine. Når jeg var nyansatt, og nevnte kollega snakket om hva han og hunden skulle finne på i helgen, var jeg overbevist om at han var homofil, og snakket om samboeren sin.
Helt til den dagen jeg skulle jobbe på kvelden, og det kom ei bikkje løpende mot meg i det jeg kom inn i gangen - fulgt av ropet "Geir, kom hit!".Da demret det for meg.
Fantastisk hundenavn!! Fikk ei veninne til å kalle valpen hennes det for ett år siden heheLuna skal skrives ned [emoji847]
Fantastisk hundenavn!! Fikk ei veninne til å kalle valpen hennes det for ett år siden hehe.
I polarhund miljøet heter veldig mange det, så godt brukt hundenavn
Det visste jeg ikke! Samboer er fra et spansk-talende land, og var derfor vi kom på navnet Luna hehe![]()

[emoji23] Like greit å unngå de navnene da ja [emoji23]Her får de filmnavn fra oppdretter. Typisk 'catch me if u can' og slikt. Men Blenda var forsåvidt søtt da![]()

Ellers syns jeg Luna er veldig fint..Det hette den forrige hunden vår som dessverre måtte avlives bare 8 mnd gammel før jul...
Chanel syns jeg også er vakkert hundenavnBlir fryktelig langt ja [emoji14] Haha[emoji23] Like greit å unngå de navnene da ja [emoji23]
Aria var også veldig fint [emoji169] Jeg heller en del mot Luna. Syns det passer en smule på en svart/hvit tispe også [emoji4] Så trist å høre om valpen deres [emoji169][emoji169] Må ha vært tøfft ! Klem !Hunden min heter Aria[emoji813]pinkEllers syns jeg Luna er veldig fint..Det hette den forrige hunden vår som dessverre måtte avlives bare 8 mnd gammel før jul...
Chanel syns jeg også er vakkert hundenavn
![]()
Aria var også veldig fint [emoji169] Jeg heller en del mot Luna. Syns det passer en smule på en svart/hvit tispe også [emoji4] Så trist å høre om valpen deres [emoji169][emoji169] Må ha vært tøfft ! Klem !
Ja, det er noe av det verste jeg har opplevd, gråt i flere uker og hadde en klump i halsen og magen mange uker etterpå...Men utrolig glad for våffsen vi har nå

Lykke til med valp, hunder er noe av det beste i verden

[emoji169][emoji169]Ja, Luna er et helt fantastisk fint navn. Passer veldig godt på hunder[emoji813]bigred Ja, det er noe av det verste jeg har opplevd, gråt i flere uker og hadde en klump i halsen og magen mange uker etterpå...Men utrolig glad for våffsen vi har nå
Lykke til med valp, hunder er noe av det beste i verden[emoji813]red[emoji813]pink