Hund

Huff da! Det var ikke noe særlig. Hunden burde kanskje omplasseres til noen som ikke omgåes barn så mye da... Så ekkelt!

<3 Termin 20. februar <3
Ikke kjekt nei! Har foreslått det for samboeren min, men det blir ikke gjort noe med det. Svigerfar sier bare at hunden den er snill den.... Kvitter de seg ikke med hunden, får de heller ikke ha min sønn på overnattingsbesøk!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi hadde 2 hunder fra før når velsemor ble født i fjor:) Det gikk kjempe fint, aldri hatt noen problemer. Men så er jeg av den oppfatningen at hundene fortsatt skal kjenne at de er en del av familien og få være med på det meste også når det gjelder babyen:)

Prinsesse juli 13
Venter nr 2 18.02.15

Vi har en staffegutt på 7 måneder, men han er jo litt over året når babyen kommer :) Han er utrolig hyper og energifull som de fleste valper ;) Men har en jente på 3 år og han behandler henne utrolig forsiktig! I tillegg passer vi ofte tantebarna mine, tvillinggutter på 5 måneder. Og han er så stolt når de er på besøk, er borte og sjekker at alt er greit og legger seg ved siden av mens de smaker på blant annet labber og ører :P Så jeg er ikke så bekymret heldigvis :) Men blir nok lekegrind her uansett ;)

Vi har adoptert en hund som kommer fra et hjem der de fikk baby for et års tid siden, og det var ingen problem :)
Hun er veldig glad i guttungen på 2 år også, aldri vært noe problem. Så håper det går bra med oss også nå :)

Vi hadde hund da vi fikk førstemann. Det gikk fint med han og babyen, men vi merket at han ble veldig mye mer opptatt av å markere territoriet. Begynte å tisse på alle nye poser som kom i hus. Og når vi var på besøk hos foreldrene mine markerte han også rundt i huset og stilte seg foran meg og babyen for å forsvare oss når det kom besøk. Så vi merket jo godt at han reagerte. Vi omplasserte han da gutten vår var 3 mnd, og han flyttet til noen veldig koselige folk aom ikke hadde barn, og ikke skulle ha det. De bruker masse tid på han og drar mye på turer. Veldig energifull hund siden han er blanding av mynde.

Vi hadde hund da guttungen kom, og har hund nå. (Ny hund). Da vi kom hjem med guttungen, hold pappen ungen i armene, og satte seg ned på gulvet til hunden. Det gikk kjempebra med hund og unge, de ble bestevenner. Guttungen kunne klatre på hunden, de lå sammen på gulvet og hvilte, og når gamlevoffen måtte avlives var det mange tårer. Guttungen var da 2 år, og nå flere år etter, kan han fortsatt gråte fordi han savner den gamle hunden.

Hunden vi har nå er vant til barn, og er sååå snill, så regner med (iallefall håper og tror) at det skal gå bra denne gangen også.

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Vi har 2 hunder og hadde det når vi fikk nr 1 og så vi kjøpte lekegrind og brukte det som seng i stuen når han var liten. Da den ene hunden fant fort ut at vugga ble en fin seng:)

Back
Topp