Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
de blir jo litt begrenset ifht til å røre seg rundt omkring, men det Gjør de jo ikke med engang uansett jeg tenker at vugge/lekegrind/gulv ol brukes litt om hverandre i begynnelsen uten at det gjør noe fra eller til men et litt hardt underlag og ligge på magen vil hjelpe med å styrke nakkenDa er sikkert hunden din vant til småbarn ja. Min hund har vært enebarn i 6 år, he he.
Bare fordi jeg ikke har peiling: hvordan er det for barn å være i lekegrind? Er det like "bra" som gulvet eller bør man begrense det så mye som mulig?
<3 Termin 20. februar <3
ingen spesielle grenser, ser ikke poenget i det, de er jo familie! men er det tydelig at en av dem blir lei, så skilles de såklart men jeg tenker at det skal være så naturlig som mulig for de å være sammen, ikke som en oppsatt timetabell liksomSå godt å høre at det har gått bra hos dere med erfaring!
Tror det er bra for barn å vokse opp med dyr så håper det går bra her også!
Hvilke grenser har dere hatt for hvor mye kontakt hunden har fått lov til å ta med babyen?
<3 Termin 20. februar <3
Når vi fikk første brukte vi grinda dersom jeg skulle på do/ordne middag/rydde osv. Selv om hunden vår er den snilleste i verden lar jeg de ikke være alene sammen. Så hadde vi han heller på gulvet når vi var tilstede og lot hunden komme å hilse når hun ville han er nå snart 2 og de er kjempegode vennerEnig! Jeg kommer sikkert til å spørre deg mer etterhvert som deg nærmer seg
<3 Termin 20. februar <3