Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ..Lykke..
Reiser flere ganger i året med min,og det har vi gjort siden hun var valp[:)]Vi har hun med oss inn på flyet,så hun sitter i bur under setet. Det går veldig fint,hun sover hele veien[:)]
Edit: Ser nå at du spurte om å "sende" med flyet,så da rekner jeg med at du mener under?[:)]
ORIGINAL: metalmom
ORIGINAL: Citerza
Er det virkelig lov å ha med dyr inn på flyet[&:]
Ja, dessverre er det nok det. [&:]
ORIGINAL: Nozy Rosie
Oi, det trodde jeg ikke!
Håper inderlig ikke det er noen som reiser med hund når jeg skal på tur om en måneds tid da, for da blir det ikke noen hyggelig tur for min del.. [&:]
ORIGINAL: siljeheleen
ORIGINAL: Nozy Rosie
Oi, det trodde jeg ikke!
Håper inderlig ikke det er noen som reiser med hund når jeg skal på tur om en måneds tid da, for da blir det ikke noen hyggelig tur for min del.. [&:]
Selvfølgelig er det lov, MEN det finnes spesielle regler der tror jeg. Jeg tror f.eks at en allergiker kan informere om at h*n er veldig allergisk når h*n bestiller billettene sine, og da vil det bli tatt hensyn til - om jeg ikke tar helt feil... Dersom du derimot ikke informerer om allergi osv når du bestiller billett, så får man igrunn bare takke seg selv - for både katter og hunder er lov som håndbagasje [8D]
ORIGINAL: LillianneLie
Jeg er ikke for å sende dyr med fly, men ser jo likevel nødvendigheten av å gjøre det på den måten, som fks. i deres tilfelle.
Du kan jo kanskje ta kontakt med det aktuelle flyselskapet og høre også? Hvordan det hele foregår?[:)]
ORIGINAL: Carmelia
Hvis det er en litt større hun så kan den jo ikke være med inn i kabinen. Er vel samme regel som annen håndbagasje - at den skal kunne plassere under setet eller i hylla over - eller på fanget sikkert.
ORIGINAL: Carmelia
Hvis det er en litt større hun så kan den jo ikke være med inn i kabinen. Er vel samme regel som annen håndbagasje - at den skal kunne plassere under setet eller i hylla over - eller på fanget sikkert.