Hun ligger med hodet ned!

Og det kunne jeg godt fortalt jordmor før hun sjekket ;) fy for noen vonde spark mot siden og i ribbenene, sikker på at ett eller fler av de ryker snart ;) flere som vet leie? Hun kan jo fort snu seg igjen, men hun har ligget slik nå noen uker:)

Lillebror har også lagt seg til med hodet ned ☺️ Var på Ahus igår og de mente at det skulle mye til for at han skal snu seg nå som han først har lagt seg til ☺️

Tverrleie her, vært det en god stund. skal på kontroll til uka, er da i uke 32. Er annengangs så alt kan skje ☺

Har skjedd noe her iallefall, enten det er hode eller rumpa som er nedi bekkenet. For kjennes nesten ut som hun er på vei ut innimellom :D skal på ul om 2 dager, så blir spennende å se hvordan hun ligger :)

Storebror festa seg med hodet ned i uke 30.

Her har han lagt ned i 4 uker når :) trodde kanskje han hadde snudd seg rundt, men jordmor sa han fremdeles ligger ned ;) betryggende..

regner med det er den *leie jeg skal se på ifht hvordan han ligger?
isåfall skjønner jeg ikke stort av den tegninga men han ligger med hodet ned :)

Vedlegg

• 1423046599099.jpg
    1423046599099.jpg
    42,4 KB · Visninger: 23
Her ligger hun også med hodet ned og har ligget sånn i alle fall siden midten av januar. Stemmer veldig godt med hvor jeg kjenner de fleste sparkene. Men fly flaten det begynner å bli skikkelig kraft i sparkene nå altså. Kjennes ut som hun er på vei ut gjennom navelen innimellom :eek:

Aner ikke leiet på han her. Håper hun kjenner det på Mandag når jeg skal på kontroll. Da er jeg 30+1.

regner med det er den *leie jeg skal se på ifht hvordan han ligger?
isåfall skjønner jeg ikke stort av den tegninga men han ligger med hodet ned :)
Haha jeg har en helt makan tegning på min og har stusset på hva det betyr. Jordmor i går skrev H, lettere å forstå det :)

Back
Topp