Hun ligger med hodet ned!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Og det kunne jeg godt fortalt jordmor før hun sjekket ;) fy for noen vonde spark mot siden og i ribbenene, sikker på at ett eller fler av de ryker snart ;) flere som vet leie? Hun kan jo fort snu seg igjen, men hun har ligget slik nå noen uker:)

Så morsomt å vite!!:) Jeg skal til jordmor på fredag. Kanskje hun sjekker da? Hvor langt er du på vei?

her bytter han jevnlig :p men ligger med hodet ned/på siden da jeg bare får spark oppåver :)
jm jeg har har skjekket helt siden hun kunne.. misstenker hun synes det er gøy å vite for hun noterer ingenting på det ;)

30+1 og har ligget med hodet ned i ca 3 uker. Merka da plutselig forskjell i hvor han sparker, og legen bekrefta det for halvannen uke siden:)

Jeg er 30+6 i dag, hun sa de sjekket etter uke 30, alt før var bortkastet da de ofte snudde seg før uke 30 ;)
Jeg er 30+5 når jeg skal til jordmor, så så sjekker hun sikkert;) Jeg kjenner egentlig spark overalt, så skjønner ikke helt hvordan h*n ligger:D

Hodet ned siden uke 28 hvertfall :-) tror ikke han har snudd seg igjen for han ligger å sparker oppover.

Jeg er 30+6 i dag, hun sa de sjekket etter uke 30, alt før var bortkastet da de ofte snudde seg før uke 30 ;)
De kan snu seg helt frem til uke 36 spesielt hvis du er andregangs :) men etter det vil de fleste legge seg med hode ned i følge min JM ! Er du førstegangs legger de seg som regel litt tidligere med hode ned.

Her snur han seg mye fortsatt.. spark både her og der.. er 31 uker, men hun klarte ikke å kjenne det forrige gang for han har fortsatt god plass visst.. men merker jo at han endrer stilling ganske ofte

Hodet var ned sist hun sjekket. Men det har skjedd noe magisk den siste uken, og det er at bekkenet mitt har blitt så godt som helt bra! Har blitt spetten igjen :P Lurer på om hun har festet seg nedi der og gir stabilitet, for alt av plager forsvant plutselig! :)

31+0 og hodeleie her, uten tvil. Hun har ligget slik lenge, trives best med hodet nedover tydeligvis. Skal til jordmor om en time og har lyst å få henne til å kjenne om hun har festet seg alt for det har vært så mye press og jeg føler virkelig jeg har hodet mellom beina mine omtrent. Antageligvis har hun ikke festet seg men bare presser på ting, men skal be jm sjekke uansett.

Sist kontroll lå babyen i sete og jeg mistenker at den gjør det ennå. ;) Hååååper den lille snur seg snart og blir der. :P

Og det kunne jeg godt fortalt jordmor før hun sjekket ;) fy for noen vonde spark mot siden og i ribbenene, sikker på at ett eller fler av de ryker snart ;) flere som vet leie? Hun kan jo fort snu seg igjen, men hun har ligget slik nå noen uker:)
Var på jordmorkontroll, som skrev H +, det betyr vel hodet, og bevegelig.
Men på vekstkontroll dagen ut viste ultralyden at hodet var opp igjen, og at lå litt som en C på venstre side. :-)

Glemte å skrive at de har jo også større plass for hver graviditet, så denne gangen kan babyen egentlig snu seg ned først rett før fødsel også. :-)

Her har hode vært ned en stund, mye nedpress og spark i ribbeina :p
Her festet aldri andremann seg, så har ikke tro på at denne lille vil gjøre det heller.

Var hos jordmor i dag (er 31+3) og frøkna lå med hodet ned :)

Min har ligget med hodet ned siden vi var halvveis :-)

Back
Topp