Og det kunne jeg godt fortalt jordmor før hun sjekket fy for noen vonde spark mot siden og i ribbenene, sikker på at ett eller fler av de ryker snart flere som vet leie? Hun kan jo fort snu seg igjen, men hun har ligget slik nå noen uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 30+6 i dag, hun sa de sjekket etter uke 30, alt før var bortkastet da de ofte snudde seg før uke 30Så morsomt å vite!! Jeg skal til jordmor på fredag. Kanskje hun sjekker da? Hvor langt er du på vei?
Det ble notert ned en H på leie på arket mitt i dagher bytter han jevnlig men ligger med hodet ned/på siden da jeg bare får spark oppåver
jm jeg har har skjekket helt siden hun kunne.. misstenker hun synes det er gøy å vite for hun noterer ingenting på det
Jeg er 30+5 når jeg skal til jordmor, så så sjekker hun sikkert Jeg kjenner egentlig spark overalt, så skjønner ikke helt hvordan h*n liggerJeg er 30+6 i dag, hun sa de sjekket etter uke 30, alt før var bortkastet da de ofte snudde seg før uke 30
De kan snu seg helt frem til uke 36 spesielt hvis du er andregangs men etter det vil de fleste legge seg med hode ned i følge min JM ! Er du førstegangs legger de seg som regel litt tidligere med hode ned.Jeg er 30+6 i dag, hun sa de sjekket etter uke 30, alt før var bortkastet da de ofte snudde seg før uke 30
Var på jordmorkontroll, som skrev H +, det betyr vel hodet, og bevegelig.Og det kunne jeg godt fortalt jordmor før hun sjekket fy for noen vonde spark mot siden og i ribbenene, sikker på at ett eller fler av de ryker snart flere som vet leie? Hun kan jo fort snu seg igjen, men hun har ligget slik nå noen uker
Glemte å skrive at de har jo også større plass for hver graviditet, så denne gangen kan babyen egentlig snu seg ned først rett før fødsel også.Og det kunne jeg godt fortalt jordmor før hun sjekket fy for noen vonde spark mot siden og i ribbenene, sikker på at ett eller fler av de ryker snart flere som vet leie? Hun kan jo fort snu seg igjen, men hun har ligget slik nå noen uker
Og det kunne jeg godt fortalt jordmor før hun sjekket fy for noen vonde spark mot siden og i ribbenene, sikker på at ett eller fler av de ryker snart flere som vet leie? Hun kan jo fort snu seg igjen, men hun har ligget slik nå noen uker