hun gråter

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
jenta mi vill ikke sove i senga si hun [:(] nå ligger hun bare å gråter så utrolig hjertekjærende å høre på henne, uff sitter her å gråter litt selv [:(] har så lyst til å ta henne opp men jeg vet jo at det kan jeg ikke [:(]
uff det er så urtolig fælt å høre på [&o] måtte bare dele dette med dere jeg [&o]

Stakar deg det er ikke mye gøy.
Har en som blir 5 år på fredag var mye syk og slutta å pusta når han var litten så vi ville ha han oppe med oss og sov med oss.
Vi sliter den dag i dag med det de lærer alt for fort hva de vil de små [;)]
Har lært til hun her kommer ut rett i egen seng og rutine fra dag en[:D] (sier jeg nå) ha haha

hehe ja det er lett å si nå det hehe [8D]
uff det må ikke ha vært greit å hatt en baby som slutter puste når har var liten,.
kjønner hvorfor han sov sammen med dere da ja [;)]

2 1\2 mnd. for jeg har lagt hun for natta. men tokk henne opp nå for hun hadde gråti i 2 timer med noen få sove pauser, for hun ville vist ha mat.
og hvis jeg bare tar henne opp for å trøste henne så blir hun bortskjemt og det har jeg merka på hun at hun har blitt

kanskje lurt å ta hun opp hvis hun skriker så lenge i strekk. de skriker seg sulten ja.pleide å holde min på magen og stryke, mens jeg sang, så gikk jeg ut og kom tilbake litt. er litt i mot at de ska lligge å grine alene, greit å vise at du er der. når de er så små skjønner de ikke at du eksisterer selv om hun ikke ser deg.

jeg går inn til hun ganske ofte for å stryke hun på hodet og trøste henne. jeg synger oxo men det ser ikke ut som om det hjelper. det eneste som hjelper er smokken. men etter noen sekunder så spytter hun den ut så gråter hun vidre. uff [&:] blir sliten jeg

Da datteren min var lita hadde jeg henne i bag til å begynne med rett etter fødselen. Prøvde med senga, men den ble for stor. Sikkert uvant når man er vant med å ligge trangt. Men det var grining stort sett hver kveld, så det hendte jeg gikk med henne til hun sovnet...
Etter noen uker prøvde vi å venne henne på senga si, og det var ramaskrik i 50 minutter før hun sovnet(og hun hadde fått mat,ny bleie, rapet og alt det der). Jeg syntes det var innmari fælt og ville ta henne opp, men samboeren min sa at det var bare dumt. Og det hjalp faktisk, for hun la seg til ro med en gang bare få kvelder etter at hun hadde ramaskrik-episoden. Barn skjønner ganske raskt når de greier å "lure" foreldrene sine [:D] . Men hvis hun hadde mistet pusten og sånt, ville jeg sikkert gjort det samme, og hatt henne oppi sengen, eller holdt nattevåk over henne natta lang. Husker jeg kunne stå opp midt på natta og lytte og kjenne etter om hun pustet. Og våknet hun ikke på det tidspunktet jeg var vant til at hun våknet, ble jeg liggende våken til hun våknet, eller stilte meg over sengen og lyttet.. Lurer på om jeg blir likedan denne gangen også [8|] .

skjønner du blir sliten. beste rådet jeg kan gi er å være tålmodig, trøste, kose, se om hun er blitt sulten av skrikingen. er hun trøtt da? siden du sier hunh ar lagt seg for kvelden? bare lurer, hadde ikke noe særlig faste rymter eller sovemønster på min før nærmere 8 mnd. men alle er jo forskjellige selvfølgelig [:)]

Dette har meg og kjæresten diskuter litt..Hvor gamle er de når de kan ligge og grine en stund før man tar de opp?
Jeg mente att jg kan vente litt når han er ca 3 måneder..

hei hei [:)] ja hun er utrolig trøtt.. når jeg matet hun nå for en liten stund siden så sovna hun til begge puppene. men med en gang jeg la henne ned i senga si så begynnte hun å gråte [&o] hun klarer nesten ikke å holde øynene oppe engang [&o]
men nå har hun roet seg ned [:)] sover nå, håper det kommer til å vare. og at hun ikke våkner igjen som som hun har gjort i de siste timene nå [&o]

thea-marie er jo nå 2 1\2 mnd og jeg må bare la hun ligge i senga si og bare gråte.
siden gutten deres er over en mnd så syns jeg at dere bare kan la han gråte i sega si litt uten å ta han opp, men trøste han og kose litt med han mens han ligger i sin egen seng.
for dem kan bli lett bortskjemte [;)] hehe det vet jeg alt om [;)]

ORIGINAL: Tammis

Jeg tror ikke hun er bortskjemt etter 2 og en halv mnd altså.
Jeg tror hun trenger nærkontakt og kos. Kanskje mat eller en rein bleie..
Mulig hun har vondt i magen eller kolikk også!

akkuratt det der sa mamma til meg oxo men hun har ikke vondt for da hadde hun gråti anderledes, og hun har fått masse kos og ny bleie. men hvis jeg tar henne opp så slutter hun å gråte med en gang og begynner å smile. så jeg syns hun er bortskjemt.

ja hadde tenkt til det, men ville oxo spørre her, for folk har så mange forskelige meninger om det meste her inne så får man så mange gode råd [;)]

ville bare si at det kan hjelpe å la henne sovne i senga deres først (hvis dere skal venne henne til å sove i sin egen seng) og så legge henne i senga si når hun har sovnet... da blir hun mere vant til å ligge der...

ORIGINAL: panterinnen

ville bare si at det kan hjelpe å la henne sovne i senga deres først (hvis dere skal venne henne til å sove i sin egen seng) og så legge henne i senga si når hun har sovnet... da blir hun mere vant til å ligge der...

sier meg enig i denne.

Back
Topp