Humørsvingninger?

Kjempespennende

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Jeg hadde trodd (eller kanskje mer håpet på) at hormoner og humør skulle stabilisere seg litt etter hvert, men jeg har de siste dagene hatt plutselige gråteutbrudd. Det skjer hvor som helst og når som helst og trigges av småting som f.eks en trist sang på radioen og at mannen har spist det siste eplet uten å kjøpe nye... Føles jo helt idiotisk (og beint frem pinlig å ikke ha noen slags kontroll over tårekanalene), men er det flere i samme båt?

Jeg gråter ikke, men har veldig kort lunte. Og skifter mellom blid og sur fort. Stakkar sambo, heldigvis forstår han og flirer det bort :p

Kjenner at jeg er mye mer sårbar enn normalt, og tålegrensen min er lavere. blir sliten av å gå på jobb 100% og være gravid, er tungt. Blir veldig lei meg når jeg f.eks føler at jeg ikke får støtte når jeg trenger og andre ting, så jeg er helt klart mer følsom. Prøver å ikke reagere på alt, men det er vanskelig, for reaksjonen og tårene bare kommer.

Får noen utbrudd selv! :P Her er det oftest at jeg ler hysterisk(!!!) av noe som egentlig bare er bittelitt morsomt, også begynner jeg plutselig å gråte istedet! Og da er plutselig alt trist.. Haha, skjønner ingenting selv når det skjer, og sambo står som regel bare som et spørsmålstegn ved siden av :P

Ja, litt :) merker at det er litt mer følelser, på godt og vondt.

Jeg begynner å grine av småting som jeg går og tenker på og som skjer andre enn meg selv..:P Begynner ofte å grine med tanken på at jeg skal føde..:/

Åh, det er i grunnen litt godt å vite at det er flere med samme utfordring - selv om det ikke hjelper direkte på problemet :p Håper det stabiliserer seg litt for oss alle etter hvert. Blir fort slitsomt med 4 måneder på en emosjonell karusell.

Back
Topp