FruE
Betatt av forumet
Jeg blir GAL av humørsvingningene mine.... Har vært skikkelig deppa i et par dager nå, men i dag er humøret igjen på topp...eller bedre enn det har vært i alle fall.... De dagene jeg er helt i kjelleren, blir jeg helt sinnsykt oppgitt over meg selv, bare graver meg ned i bekymringene mine om jobb, flytting, fødsel, leilighet, barnevogner og økonomi... Mannen prøver å komme med gode råd, men jeg blir bare irritert fordi jeg føler han bagatelliserer mine problemer, som akkurat der og da er helt uovervinnelige....[&o] Han vet ikke lenger hva han skal si, stakkar. Ingenting hjelper jo... Men jeg er jo litt sånn at alt blir litt bedre når jeg bare får ut alle tankene som hoper seg opp, sånn verkebyll-aktig. Men så går det noen dager hvor det går greit, og så er det like ille igjen... Er så sliten av at humøret svinger sånn - vet ikke hva jeg skal gjøre for å få det bedre.......
Er sykemeldt. Koser meg egentlig hjemme, strikker, broderer, leser, ser OL....og tenker baby. På jobben er det alltid stress, hater stress. Og jeg føler at jeg aldri gjør en bra nok jobb, i mine egne øyne. Og i alle fall når jeg har hodet alle andre steder....Huff, jeg har nok for store forventninger til meg selv, dårlig samvittighet, og er så usikker på alt for tiden.... Nei, dette ble da bare klaging....[>:]
Er det noen som lider av samme "sykdom" som meg - humørsvingningene? Eller er det bare meg??? Er jeg bare gal rett og slett? Eller bittelitt normal.....?
Hmmm...takk for at du gadd å lese i alle fall...[;)]
Er sykemeldt. Koser meg egentlig hjemme, strikker, broderer, leser, ser OL....og tenker baby. På jobben er det alltid stress, hater stress. Og jeg føler at jeg aldri gjør en bra nok jobb, i mine egne øyne. Og i alle fall når jeg har hodet alle andre steder....Huff, jeg har nok for store forventninger til meg selv, dårlig samvittighet, og er så usikker på alt for tiden.... Nei, dette ble da bare klaging....[>:]
Er det noen som lider av samme "sykdom" som meg - humørsvingningene? Eller er det bare meg??? Er jeg bare gal rett og slett? Eller bittelitt normal.....?
Hmmm...takk for at du gadd å lese i alle fall...[;)]